2 reakcí na tento příspěvek Nové duše - všechny ztrácí tlak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové duše - všechny ztrácí tlak
Mr.Dreamer píše: Já kupuju Dunlop a Pirelli a obojí drží bezvadně, ale stejně jsem větší fanda předělávání na bezdušáky, máš slušnou šanci snadné opravy, můžeš jezdit nižší tlaky, lépe se to přezouvá, nemáš co skřípnout při deformaci gumy a při nejhorším můžeš mít vždy po ruce duši, v případě většího poškození pláště .
Zkoušel jsem speciální těsnící 3M pásku, fungovala do přezutí pneu, při tom se shrnula, zkoušel jsem utěsnit špice v niplech a niply v ráfku lepidlem Megafix (obdoba Mamuta), asi rok a půl to těsnilo, pak to začalo ucházet, po té jsem se potupně vrátil k duším.
Prozraď nám, jakým způsobem to máš utěsněné a jestli je to dlouhodobě spolehlivé?
P.S. teď při běžném defektu hřebíkem utěsním teflonovou páskou ventilek v ráfku (namotám pásku na ventilek a podložkou s maticí přitáhnu k ráfku), nafouknu jako bezdušovku i s tím hřebíkem a když ten hřebík trochu těsní, tak můžu pohodlně dojet do místa opravy, když to uchází rychle, tak musím použít tu sračku na utěsnění defektu v bezdušovce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové duše - všechny ztrácí tlak
Mr.Dreamer píše: můžeš jezdit nižší tlaky
Ja som vždy myslel, že primárnou výhodou duší je, že môžeš jazdiť nižšie tlaky s nimi - vzduch totiž pomáha držať tie bezdušáky. Ako to je pls?