globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová nebo starý železo
Zdravím přátelé. Jak začít. Před desti lety jsem sedlal FZS 600. Skvělá motorka, potom přišlo stěhování, rodina, absence garáže, šla z domu.
Teď po x letech přišla chuť na občasnou projížďku. Na jaře bych rád už něco měl.
Teď můj problém.
Nevím, jestli koupit fungl novou, nebo naopak starý železo. Novou bych chtěl Royal Enfield Continental GT, protože se mi prostě líbí. Rozmar. Proč novou, asi kvůli nějaké záruce, pár km bez větších nákladů na servis, jasná historie. Na druhou stranu dávat 200tis. za to, že se svezu párkrát do roka, není čas, kvůli práci, rodině, se mi nechce.

Pokud něco starého, chtěl bych se vejít do 100 tis. včetně prvotního servisu a oblečení. Chtěl bych se zeptat na nějaký tip, jakou cestou jít. Je motorka s 40tis. km nebo 20let stáří prů.er? Nebo záleží na konkrétním stavu?
Nejsem divočák, jezdím pohodu, nepotřebuju 190 koní... líbí se mi naháče, endura, i třeba VFR... Prostě široký záběr. Jen jsem úplně vypadl z dění a netuším, jak na tom ty starý vrány jsou.

Jo, jsem rozpolcený, klidně mě pošlete někam, ať si hledám a ujasním sám, ale budu rád za každou radu, nápovědu, nasměrování

1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 17:59 | Nahoru | #1
tak můžeme se bavit o skutečném retru / classics / veteránech anebo "rádoby" retru, což jsou všechny ty T / RE co dnes sjíždějí z linek a je mi úplně jedno, že stojí 400k. Prostě to jsou všechno taková moderní šidítka, tvářící se jakože retro, nic víc. Druhá věc je, kdo z uživatelů by byl schopen si tu dvouklíčovku na předku nastavit aby se nezabil, když pomalu ani nechápou základní mechanismy motoru / převodovky / odpružení.....podpora náhradních dílů a obložení - zřejmě by si to výrobce musel vyrábět sám ve své režii (drahé), OEM kotouč + třmen je oproti tomu za pár babek. Pokud se ti kotouče na T/RE líbí, ok je to tvůj vkus. Mně ne. Ano, je to můj pohled na celou věc, zakladatel vlákna snad má svůj rozum, aby si ze všeho vytáhl to, co je mu nejblíž. Nikomu nic nenutím, nic neprodávám, má na výběr - ale nemusí hned skončit s názorem, že jedině nová, jinak je out. V opačném případě se může podívat do inzerce, těch zánovních, příp. málo poježděných T / RE je tam jak máku.

(reakce na) Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 18:21 | Nahoru | #2
WARP> víš že jsem od tebe ani nic jinýho nečekal. Dej si na mašinu tu svoji dvouklíčovku, karburátor a jed se někam projet. Hlavě si to napřed pořádě seřid Hlavě že ty všechno chápeš. zakladatel vlákna má svůj rozum, ale asi nemá dost zkušeností tak se chtěl poradit. nikdo neskončil s názorem že jedině nová ale s tím omezeým obnosem na ojetou toho moc nevymyslí. RE 650 na nizerci není jako máku, jak říkáš, ale pár jich tam je začíají na nějakech 145tácích. připadá ti že mu na to těch 100 táců bude stačit? I s olečeím a servisem nebo mu nějaký prachy přidáš? navíc chtěl RE Continental GT 650 a ten tam momentálě není ai jeden.

Ještě jsem se chtěl zeptat odborníka, když občas jezdím na téhle GUZZI, je to rozpočtovka, retro, veterán, jsou tam dorý seriový karburátory, co brzdy vepředu? Já vím nejsou bubnový. Co ty tlumiče? kua nejsou nastavitelý. Asi rozpočtovka. Už na i nesedu.



Naposledy editováno 28.10.2020 18:47:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké gumy na RE Continental GT [1, 2, 3] Royal Enfield Continental GT Alda156 67 21.4.2023 v 22:59 oondra2
Enfield Interceptor / Continental -... [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT sardel 39 6.10.2021 v 06:52 MilanTST
Servis ventilových vůlí u Royal Enf... Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT dundee5 3 21.5.2021 v 11:23 dundee5
Zakoupený bike v německu Co vše je ... Royal Enfield Continental GT Alceste 13 18.5.2018 v 14:18 Alceste


TOPlist