globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová nebo starý železo
Zdravím přátelé. Jak začít. Před desti lety jsem sedlal FZS 600. Skvělá motorka, potom přišlo stěhování, rodina, absence garáže, šla z domu.
Teď po x letech přišla chuť na občasnou projížďku. Na jaře bych rád už něco měl.
Teď můj problém.
Nevím, jestli koupit fungl novou, nebo naopak starý železo. Novou bych chtěl Royal Enfield Continental GT, protože se mi prostě líbí. Rozmar. Proč novou, asi kvůli nějaké záruce, pár km bez větších nákladů na servis, jasná historie. Na druhou stranu dávat 200tis. za to, že se svezu párkrát do roka, není čas, kvůli práci, rodině, se mi nechce.

Pokud něco starého, chtěl bych se vejít do 100 tis. včetně prvotního servisu a oblečení. Chtěl bych se zeptat na nějaký tip, jakou cestou jít. Je motorka s 40tis. km nebo 20let stáří prů.er? Nebo záleží na konkrétním stavu?
Nejsem divočák, jezdím pohodu, nepotřebuju 190 koní... líbí se mi naháče, endura, i třeba VFR... Prostě široký záběr. Jen jsem úplně vypadl z dění a netuším, jak na tom ty starý vrány jsou.

Jo, jsem rozpolcený, klidně mě pošlete někam, ať si hledám a ujasním sám, ale budu rád za každou radu, nápovědu, nasměrování

1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 16:18 | Nahoru | #1
ale jo, na pohled vypadá pěkně, spousta naleštěnýho hliníku a chromu...nicméně když už člověk přičuchnul ke kvalitnějším komponentům (schválně nepíšu top komponentům), tak při prohlídce zblízka prostě vidíš, kde a na čem se šetřilo. Např. tu story o výměně zadních tlumičů, kterou zde na fóru prezentoval jeden majitel a měl s tím docela starosti. Ono když se vidlice / tlumiče nedají nijak štelovat podle hmotnosti jezdce / způsobu jízdy, je to vždy napikaču, pokud tedy jezdec nemá zrovna kliku a představuje průměr (hmotnost), na kterou je podvozek nastaven - vyroben. Pak na to sedne jezdec o 20kg těžší a jediné, co může udělat je vyměnit péra, ale kompresi / odskok na nich nepošteluje. Vždyť ta vidlice stojí od prodejce dílů RE na Ebay nová 7 tyček...za to koupíš maximálně samotný trubky (kluzáky) do vidlic KYB/Showa.

(reakce na) Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 17:23 | Nahoru | #2
WARP> nějak pořád odbíháš od tématu, potřeuje borec zlatýho švéda vzadu i v předu? potřeuje dva monboloky od bremba s kotoučema v předu? potřeuje borec kvalitější komponety než jsou v serii na ty svoje 3000 km ročně v pomalým tempu? Odpověd je nepotřeuje. Psal že není žádý divočák. O těch tlumiči jsem četl, mě to při jízdě nepřipadalo, asi to mých 115 kg dostatečně zatížilo. navíc mi přišlo že ty starosti měl protože si s tím prostě chtěl pohrát. Už vidím toho borce co zakládal toto téma jak si šteluje tluimiče, kompresi a odskok Kolik lidi to tady má pořád na svých motorkách v sérri i když to můžou štelovat. Vyměint se tam dá cokoli třeba celý tlumiče, ale přijde mi to pro normálí ježdění zbytečý, ale když někdo chce. Pro mě je to dobrej základ pro další upravy za cenu která je víc než dobrá. Přestan se a to dívat svýma očima a podívej se a to pohledem zakladatele tématu. nebo toho nejsi schopný z jeho pohledu pochopit a pořád vymýšlíš. Ze ty ses na něčem projel ještě nezamená že po tom touží i ten chlapík.

Co ty bubny, nějak jsi na ně zapomněl, proč na Thruxtou nejsou? Je to taky rozpočtovka? Za 400 táců?

Naposledy editováno 28.10.2020 17:31:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké gumy na RE Continental GT [1, 2, 3] Royal Enfield Continental GT Alda156 67 21.4.2023 v 22:59 oondra2
Enfield Interceptor / Continental -... [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT sardel 39 6.10.2021 v 06:52 MilanTST
Servis ventilových vůlí u Royal Enf... Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT dundee5 3 21.5.2021 v 11:23 dundee5
Zakoupený bike v německu Co vše je ... Royal Enfield Continental GT Alceste 13 18.5.2018 v 14:18 Alceste


TOPlist