Teď po x letech přišla chuť na občasnou projížďku. Na jaře bych rád už něco měl.
Teď můj problém.
Nevím, jestli koupit fungl novou, nebo naopak starý železo. Novou bych chtěl Royal Enfield Continental GT, protože se mi prostě líbí. Rozmar. Proč novou, asi kvůli nějaké záruce, pár km bez větších nákladů na servis, jasná historie. Na druhou stranu dávat 200tis. za to, že se svezu párkrát do roka, není čas, kvůli práci, rodině, se mi nechce.
Pokud něco starého, chtěl bych se vejít do 100 tis. včetně prvotního servisu a oblečení. Chtěl bych se zeptat na nějaký tip, jakou cestou jít. Je motorka s 40tis. km nebo 20let stáří prů.er? Nebo záleží na konkrétním stavu?
Nejsem divočák, jezdím pohodu, nepotřebuju 190 koní... líbí se mi naháče, endura, i třeba VFR... Prostě široký záběr. Jen jsem úplně vypadl z dění a netuším, jak na tom ty starý vrány jsou.
Jo, jsem rozpolcený, klidně mě pošlete někam, ať si hledám a ujasním sám, ale budu rád za každou radu, nápovědu, nasměrování
1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo
tak jestli narážíš na karbce a bubny, které jsem zmínil, tak to bylo myšleno přesně naopak, než ty jsi to pochopil. Jenže kvůli stále přísnějším emisním Euronormám se i na "obyčejné" motorky dává vstřikování / katalyzátory. Kvalitní dvouklíčovou bubnovku by dnes nikdo v dané cenové hladině zmíněného RE nezaplatil. Ty fotky, co jsou tady ve vlákně rozhodně nejsou OEM motorky z továrny, ale přestavby za úplně jiný peníze. Spíš mi to připadá, že se bavíme ne o motorkách, ale o tom, jaký kdo má k věci přístup. Jeden tomu rozumí, udělá si většinu nastavení / oprav / tuningu / výměn sám, ví co jak funguje a proč to tak má fungovat vs. druhej, který ví tak akorát kde je brzda, plyn, spojka, víčko nádrže, zbytek ho tak nějak moc netrápí, nerozumí tomu, bude se vším jezdit do servisu. Ano, pak chápu, že se tady někdo směje karburátorům, když v životě nejel na ničem co bylo např. osazeno karburátory TMR nebo FCR a odladěno na brzdě. S takovými lidmi si fakt nemám o čem povídat. A neber si to osobně, myslím to obecně.
Naposledy editováno 28.10.2020 11:07:28
Tady je realita, RE 650 obohacená tedy o dvousedlo. není o nic moc horší než ty RE 650 s doplnkama
Tady se dají koupit ty doplnkový díly a můžeš si přepočítat že to nejsou nijak velký peíze.
http://www.k-speed.n...mo=30&cid=411471
Kurz 100THB = 74.0220 Kč
Tady pro porovnání Triumph Thruxton 1200 RS
http://www.triumphmo...ew-thruxton-1200-rs/
Naposledy editováno 28.10.2020 15:13:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké gumy na RE Continental GT [1, 2, 3] Royal Enfield Continental GT | Alda156 | 67 | 21.4.2023 v 22:59 oondra2 |
Enfield Interceptor / Continental -... [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT | sardel | 39 | 6.10.2021 v 06:52 MilanTST |
Servis ventilových vůlí u Royal Enf... Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT | dundee5 | 3 | 21.5.2021 v 11:23 dundee5 |
Zakoupený bike v německu Co vše je ... Royal Enfield Continental GT | Alceste | 13 | 18.5.2018 v 14:18 Alceste |