Před cca 1-2m jsem koupil GSX 600 F 1994, kupoval jsem motorku “k rekonstrukci” a stejně jsem k nákupu i přistupoval, absolutně jsem neřešil vzhled, chtěl jsem jen ať to jede a není to vyloženě vrak.
Hned ze začátku jsem na motorce vyřešil věci, které nejvíce hořely tzn. prolínal olej přes gufera (vyřešeno), řetězovka tragédie (vyřešeno), výměna oleje+proplach+filtr (vyřešeno), brzdová kapalina (vyřešeno), dotažení všech šroubů na správný moment (vyřešeno), výměna svíček za ty, které tam patří (vyřešeno).
Dále jsem dělal věci pouze kontrolně, a to: kontrola ventilových vůlí (2. výfukový ventyl na 4. válci za tolerancí), kontrola synchronizace karburátorů (nebyly úplně v lajně, ale průser to taky nebyl.
Motorku jsem normálně používal, do práce, do obchodu, výlet atp. najezdil jsem 1150km. Jezdila úplně normálně, až do teď.
Motorka 4 dny stála, ráno jsem k ní přišel, natočím a zněla divně, plus se z výfuku linul divný smrad (ani jako by se pálila spojka, ani smrad obráběného kovu) prostě divný smrad. Nechtělo se ji do otáček, zněla jako bych ve výfuku měl DB killer. Kousek jsem se projel, vyzjistil chování a začal hledat problém. Co jsem kontroloval: jestli jednou všechny válce (kontrola jen pomocí ruky na svodech, začaly hřát ve stejnou dobu, stejnou inzenzitou), kontrola svíček (zjištěn výskyt jakýchsi bílých minihrudek, očištěno, beze změny), kontrola membrán a jehel karburátorů (bez mechanického poškození, zjištěna přítomnost jakési šedé husté hmoty v malém množství na plastu pod membránou, vyčištěno, beze změny), kontrola těsnosti výfuku (nalezena netěsnost, zatěsněno, beze změny). Kontrola těsnosti přírub za použití čističe brzd (bez změny chování)
Do toho motorka začala bez zásahu do šroubu volnoběhu sama zvedat otáčky až k 6 tis.
Tak teď babo raď, jsem připravený ji odvézt do servisu, ale předtím jsem chtěl napsat tady.
Děkuji za případné rady!
1 reakcí na tento příspěvek eFko asi chytlo Covid
1 reakcí na tento příspěvek eFko asi chytlo Covid
1 reakcí na tento příspěvek eFko asi chytlo Covid
Tak já už mám auto v cajku, natankoval jsem 100oktanový benzín, a auto studený chytá a zhasla i kontrolka motoru. Tak kvalita benzínu v ČR je opravdu rozdílná, nebo ty nový auta jsou čím dál víc citlivá na palivo.
1 reakcí na tento příspěvek eFko asi chytlo Covid
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |