Dal sem na zadek nový desky, nějaký NHC v domnění že na zadku nemám co zkur.it. Zadkem občas pribržduju, sem tak naučenej.
Nebyl čas na demontáž z.kapotáže abych se dostal k brzd. nádobce a otevřel ji při stlačování pístků,měnil sem to narychlo s tím že to po návratu předělám vč. výměny brzdovky. Doma na stojanu když sem to zkoušel to nepřibržďuje. Množství brzdovky v normě.
Jde mi o to zda neměl někdo problém se stejnými destičkami...
Mělo by se dle popisu jednat o zesílenou spékanou kevlarovou směs, je možný, že je to tou směsi? Desky NHC
Brzdové destičky NHC AK-150 – nadstandardní směs pro ostřejší jízdu
edit: nepřibržďuje ani po zahřátí
edit: vyřešeno, výměna brzdovky + jiné desky
Naposledy editováno 15.09.2020 13:44:20
MartasUS píše: Typický případ kdy se hodí přísloví"Nejsem tak bohatý abych si musel kupoval levné věci" Sorry ale musel sem. Teď asi budeš muset koupit nové desky i kotouče, ale hlavně že si ušetřil za tyhle jebky Příště doporučuji koupit desky od renomovaných výrobců a třeba i lepší level. I když budou o 500Kč dražší tak ve finálním efektu jsou vlastně levnější
Nejsem jsi jist. Za mě, cosik mě poňoukalo neuďělat si na to čas, a chyba se stala. I kotouč to vzalo, přitom stačilo... . Dříve než do modré mi přešel.
novej píše: Ty seš dobrej teoretik ti povím. Drž se tématu a nevymejšlej konspirace.
Kluk to má zakapotovaný a jasně napsal že byl línej se do tý nádobky jenom kouknout, takže do ní asi nic ani nedolejval. Navíc kdyby to tak bylo viděl by to hned po stlačení, že se pístky samovolně vrací, nehledě na to že psal že kolo se točí volně.
Já se teda hluboce omlouvám. Brzdový kotouč mu zmodral, protože protože ty aušusové destičky měly obložení modré barvy, tak se ta barva nanesla na kotouče a jsou teď modré, k žádnému přehřátí nedošlo, všechno je v nejlepším pořádku, tak je to správné, tak to má být.
P.S. nevím jak moc jsem teoretik, ale myslím, že je dobré vědět, jak různá zařízení běžně používaná fungují a to i z hlediska teorie a fyzikálních zákonů. Jinak jsem takový teoretik, co si spravuje všechno sám, na čtyřech a více kolech ujel zhruba 2 mil. km a v jedné stopě 180 000 km, z toho půlku zamlada na pařezu a Mustangu a druhou za posledních 8 let na motocyklu.
Jo, a nemyslel jsem, že by tu kapalinu dolíval teď (to psal, že byl línej sundat plasty), ale někdy v minulosti, když třeba ještě línej nebyl, pístky se mu samovolně vysunovat nemusely, těsnící kroužek a prachovka nějakou silou pístek udrží (zvlášť když se do třmenu narve pístek s několikaletým nánosem špíny bez očištění), ale po zahřátí třeba už ne.
Bylo to pouze a především směsí na destičkách a na to jsem se také především ptal. Ještě mi nedalo je před demontáží vyzkoušet jak brzdí a v naprosté pohodě, jen bohužel se nekamarádily s kotoučem který dost rychle přehřívaly, tak šly...
Mimochodem, kotouč je v pohodě a vše okolo brzd též, neznamená automaticky že když si jednou či dvakrát přehřeješ brzdy, všechno se ti speče a je třeba repas. Pamatuju, jak jsme za mlada na streetu řádili a několikrát bezprostředně v krátkých intervalech utavily brzdy, stačilo počkat až vychladnou a motorka normálně fungovala celou sezonu. Při zimní rozborce, kupodivu vše na brzdách ready...
Chápu, že je zde spoustu odborníků, kteří, ač danou situaci nikdy nezažili, protože něco takového se jim přece nemůže stát, mají patent na rozum ohledně všeho a musí se zde seberealizovat, přesto že komentují věci vytržené z kontextu a teoretizují mimo dané téma a dotaz který byl primárně položen, no budiž jim to přáno a odpuštěno
Tak a teď už můžete klidně spát...
Naposledy editováno 16.09.2020 00:36:22
3 reakcí na tento příspěvek Po výměně brzd desek se hřeje kotouč
Takže závěr je takový: mari experimentální metodou zjistil, že pro něj a jeho motocykl neplatí základní fyzikální zákon, to je "zákon o zachování energie" a oteplení jeho brzdy není přímo úměrné kinetické energii, která se v ní zmaří, ale závisí hlavně na tom, z čeho je uplácané obložení na brzdových destičkách. Měl bys to publikovat i jinde, v nějaké odborné literatuře, to je na Nobelovu cenu (nebo na PN Bohnice?)
Ono to neni zas tak jednoduche. Samozrejme teplo ktere potrebujes zmařit je jasne dane kinetickou energii motorky, ale to je asi tak cele. Pak uz zalezi na spouste faktoru kde se to teplo akumuluje, jak přestupuje mezi komponenty a jakej vliv ma teplota na ty konkretni komponenty.
Problém je v tom, že tvoje nabubřelé EGO ti nedovoluje smysluplně komunikovat, natož věcně poradit, i když bys toho možná byl i schopen, starej seš na to dost, bez urážky.
Bohužel to zabíjíš rádo-by chytrejma řečma ( hodnýho pubezcentního teoretika trávícího většinu času u klávesnice), který nemají žádnou vypovídací hodnotu
Bohužel pro tebe...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |