globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výkonová restrikce VX800
Zdravím,
sehnal jsem VX800 která je původem ze Švýcar. Dle techničáku má psaný výkon jen 33.3 kW což je celkem dost pod normálem. Je to znát i na výkonu kdy mašina nad 130 km/h dost pomře a nechce se jí nad 6 tis. otáček.
Má někdo zkušenosti jak a čím je mašina seškrcená? Rád bych jí dostal na originální výkon.

Díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkonová restrikce VX800

5.9.2020 v 07:52 | Nahoru | #1

DrDNA01 píše: tady píšou, že se má vyříznout plastová restrikce ze sání, změnit hlavní tryska ze 122,5 na 135 a upravit polohu jehly. Ale jestli je to Tvuj případ nevím.


Pozor nepíšou změnit ze 122,5 na 135, ale vyměnit u předního válce na 122,5 a u zadního válce na 135. U těchto motorů bývá zadní válec bohatší kvůli chlazení. Původní trysky u škrcené verze budou asi ještě menší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkonová restrikce VX800

5.9.2020 v 19:25 | Nahoru | #2

mito7 píše: Pozor nepíšou změnit ze 122,5 na 135, ale vyměnit u předního válce na 122,5 a u zadního válce na 135. U těchto motorů bývá zadní válec bohatší kvůli chlazení. Původní trysky u škrcené verze budou asi ještě menší.



Ještě se tam píše o nějakym Britskym škrtícim kitu kde to dle popisu vypadá na nějaký restrikce v hrdlech kdy trysky můžou být asi "správný".

Naposledy editováno 06.09.2020 07:56:16

(reakce na) Výkonová restrikce VX800

7.9.2020 v 10:41 | Nahoru | #3

mito7 píše: Pozor nepíšou změnit ze 122,5 na 135, ale vyměnit u předního válce na 122,5 a u zadního válce na 135. U těchto motorů bývá zadní válec bohatší kvůli chlazení. Původní trysky u škrcené verze budou asi ještě menší.


Přední a zadní válec u V-motorů mívá různé trysky kvůli množství nasávaného vzduchu a správné směsi, ne kvůli "chlazení benzínem". Je to dáno vzájemným ovlivněním - pořadím zážehů, sacím a výfukovým potrubím, volumetrickou účinností, pokud je ten zadní válec opravdu teplejší i u tohoto vodou chlazeného motoru.
V případě VX800 hraje zásadní roli to, že karburátory mají stejný průměr difuzoru, ale zbytek je jinak, jeden je spádový a druhý horizontální!
Edit - a ještě ke všemu je to zadní válec, který má 122,5 trysku!

Naposledy editováno 07.09.2020 10:59:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VX800 Výfuky Suzuki VX 800 MonKeyF00T 2 17.11.2022 v 12:27 Hanysmarea
Suzuki - mechanismus spojky Suzuki VX 800 AveKT 26 21.7.2022 v 14:39 AveKT
Oprava VX800 Suzuki VX 800 Dargen 1 12.4.2021 v 04:37 hondaman1
Suzuki VX 800-potřebuji radu Suzuki VX 800 Kubita 1 22.8.2020 v 15:52 zdenysrx6
Benzín v oleji Suzuki VX 800 Hony14 11 17.3.2020 v 09:16 Borntobewild


TOPlist