Takže mám husku dvácu , milionkrát se to tu řešilo ,ale musím i já. Je to supermoto tím pádem to není úplně přizpůsobený na dálky , jezdím do školy okolo 30km. Co to je 30 kiláků ,ale na takovým vibrátoru to není nejblíže. No takže si to chci malinko přizpůsobit rozetou co jsem slyšel potom to dokáže i okolo 150 jet ,což v podstatě nepotřebuju ,ale spíš bych chtěl abych mohl jet kilčo v klidu s tím ,že to nijak moc neníčím. Tím pádem to pojede rychleji do maximálky ,ale ztratím trochu na tom ten spodek , ne ? Takže slyšel jsem něco o karburátoru , koleni , koncovce , přívěrách atd. Můžu vám říct ,že u husqvaren to není přiškrcený na přívěrách a koncovku mám. Koleno pravděpodobně originální tím pádem nějaký link na nějaký to koleno bez těch pičovin co sundavají výkon. Ale hlavně mě zajímá karburátor , nějaký link na nějaký karbec + mi vysvětlit jak udělat potom tu přirubu protože logicky bude muset být větší. Aby se tu neukázalo ,že se budou díly více opotřebovávat a ,že se hrozně rychle přiblížím ke GO motoru. Tankuji 100 oktan pouze a míchám 1:33. Takže dělám zatím vše pro dobro motorky. Dovedlo mě k tomu nad tím přemýšlet , protože furt vidím jak 2t má obrovskou sílu atd. a ,že dokáže dosáhnout okolo 30 koní . Byl bych spokojen kdybych dosáhl 20+ koní. Díky za všechny odpovědi. Hezký večer
Naposledy editováno 20.12.2020 17:03:05