Téma: Honda CBF 1000F závada
18.8.2020 v 08:28
Potřebuji poradit. Manželce se na Hondě CBF 1000F rozsvítila oranžová kontrolka PGM-FI. Motorku jsem zavezl do servisu Hondy na diagnostiku. Kontrolka vyresetovat nejde a dle diagnostiky jde o závadu servomotoru EG CV
Problém je v tom, že technik mi řekl, že to nemusí být taky ono a že nemá hodnoty k měření, aby mohl zjistit zdali je to opravdu tím servomotorem. Servomotor sám o sobě stojí 9500 Kč a práce 6 hodin. Což se mi zdá dost a chtěl bych to vyřešit jinak.
Takže otázka zní neznáte někoho, kdo dokáže závadu diagnostikovat přesně a nebo jen kontrovku vyresetovat.
Jinak motorka jede úplně bez problému a od rozsvícení kontrolky už najeto přes 500 km.
Díky.
Problém je v tom, že technik mi řekl, že to nemusí být taky ono a že nemá hodnoty k měření, aby mohl zjistit zdali je to opravdu tím servomotorem. Servomotor sám o sobě stojí 9500 Kč a práce 6 hodin. Což se mi zdá dost a chtěl bych to vyřešit jinak.
Takže otázka zní neznáte někoho, kdo dokáže závadu diagnostikovat přesně a nebo jen kontrovku vyresetovat.
Jinak motorka jede úplně bez problému a od rozsvícení kontrolky už najeto přes 500 km.
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000F závada
U BMW po zapnutí klíčku proběhne i test přívěry (zavře a hned otevře) Nevím jak u CBF (já jsem měl starší model a myslím že bez tohoto kurvitka), ale třeba to funguje stejně. Mrkni jestli to chodí aspoň na servu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000F závada
StB píše: U BMW po zapnutí klíčku proběhne i test přívěry (zavře a hned otevře) Nevím jak u CBF (já jsem měl starší model a myslím že bez tohoto kurvitka), ale třeba to funguje stejně. Mrkni jestli to chodí aspoň na servu.
FJRPEPA - U CBF po zapnutí klíčku test proběhne taky . Pokud povolíš 2 šroubky ( tuším to bylo na 8 klíč) a sejmeš malý kryt na té " škatulce" na výfuku kde ti končí lanka (bovdeny) od serva ,uvidíš uprostřed matku na 10 klíč . Mě pomohlo prostříkat WDčkem prostor za matkou ( prostě dostat WDčko na osku klapky výfuku) a nechat chvíli navzlínat . Následně pokud ti pomocník zapne klíček , servo bude mít snahu udělat test = krok sem-tam .Pokud mu při tom krokování LEHCE pomůžeš právě na té matici , tak je šance na uvolnění , následném správném kroku testu a zhasnutí kontrolky - prostě ke zprovoznění klapky . Mě to takhle pomohlo - no popis možná trošku "kostrbatý", nicméně funkční . Jde vlastně o to uvolnit tu výfukovou klapku na osce a pomoct si při tom uvolňovačem (WD ) a matkou,která je na osce( LEHCE ! aniž bys ji povolil / serval ) .
To servo může být ok , prostě jen neutáhne tu ne plně pohyblivou klapku .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedobiji cbf 1000 Honda CBF 1000 | Kamanana | 25 | 15.10.2024 v 13:29 sseba1 |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 20 | 26.8.2024 v 23:20 Alešán |
Budíky Honda CBF 1000 F Honda CBF 1000 | Spitir_1 | 1 | 9.8.2024 v 07:46 RTSbike |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |