globalmoto_kveten





Téma: Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem
 
16.8.2020 v 13:28
Ahoj,
Nedá mi spát otázka jaký je rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4 válcem. Jedná se mi asi spíše o vlastnosti výkonu a momentu, točivost.... Jediné co jsem dohledal na internetu, že co do šířky je Včková konstrukce užší.
Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem

19.8.2020 v 08:23 | Nahoru | #1

kerut píše: assassin> 2x ? to zvladne utocit 10000 a nevyskocit z ramu ?? (podle katalogovejch udaju je optimum, tzn nekde mezi max mezi krouakem a max vykonem, kolem 8 tisic ne ?) ...asi se shodnem ze tele nema motor postavenej na otackach, a snizovat hmoty ma smysl spis tam kde se objem nahrazuje otackama.. + souhlas ze je to zde fuk..



Tele ma v kategorii v2 1000 temer nejvyssi vykon - u verze R je to 135k - tzn podobne jako novejsi RSV, 999s atd a ty kone tam nejdou dostat jinak nez otackama, ta motorka pod 7k moc nejede, 7500 je max kroutak, 9500 je max vykon ... kdyz jezdim svizne jedu 7 az omezovac porad sem tam ... to neni sv650

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem

19.8.2020 v 11:42 | Nahoru | #2
assassin> OK, tak to formalne posuneme nad 9,5k i kdyz asi oba vime jak je to myselny... co se tyka telatka tak ale cumim, to uz musi byt hukot dva pullitry na desiti tisicich, to verim.. ze nejde pod 7 je mi ale divny, ze pod 7 netahne moje vfr s minivaleckama je v celku pochopitelny, ale takovejhle motor by mel tahnout uz o spoda,..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist