Tenhle příspěvek bude směřovat zejména na vlastníky biků tov. zn. Triumph (ať současných nebo bývalých). Uvažuju o koupi novýho tygříka 900 ve verzi Rally Pro. Už mám objednánu zkušební jízdu na Pze 4 (bohužel "jen" na verzi GT Pro, páč Rally Pro prý nemají pro mně z těžko pochopitelných důvodů zajeto a nezajíždět prý asi nebudou? ...), nicméně, než se tak stane, rád bych se zeptal, zda někdo z vás již není vlastníkem nový 9tikule a pokud ano, jak je to s pověstným topením od motoru do nohou, resp. oblastí rozkroku?? Jeden můj kolega ze zaměstnání má 1200 XCA, ročník 2019 a dost si na to stěžuje Díky za příspěvky k dotazu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
Nicméně díky za možnost sebereflexe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
Len tak zo zvedavosti, keď si skúšal radiť s QS, tak sa radička vôbec nepohla alebo o kúsok áno? Skúšal si aj radenie bez QS bez spojky, t.j. že zatlačíš a zavrieš plyn?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
Když chceš nahoru musíš mít tahat a pak trochu povolit.Dolů víceméně s citem sázíš brambory.
Co se týká topení ,ano trochu to topí ale nic výrazného spíš příjemné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 63 | 21.5.2024 v 17:26 Metric |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |