globalmoto_kveten





Téma: Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru
 
14.6.2020 v 21:14
Zdravím všechny, chci se zeptat, zda-li má někdo nějaké zkušenosti se zařízením nitrodata M8.
Děkuju za každou odpověď.
http://diagnostikavo...itrodata-m8-309.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

16.6.2020 v 22:44 | Nahoru | #1

419marek píše: assassin>

Co je u elektronického plynu jinak?
dík M.



Spousta modernich motorek je priskrcenych v různých režimech - diky mapě otevírání klapky. Tzn ty das plnej, ale v mapě pro otevírání klapky je treba jen 80procent. Ikdyz na takovou motorku pridas powercommander neni to k nicemu - ten umi jen přidat nebo ubrat palivo, ale vic tu klapku proste neotevre.

Teoreticky by ten samy problem mohl byt i u starších motorek se sekundarnima klapkama - ze otevres plnej, ale sekundární zůstane privrena. Takhle fungovaly rain mapy i u starších stroju ala gsxr k5 ... ale na tu sportovnější mapu ty motorky skrceny nebyly, navic ty sekundární klapky jdou vyndat. To u elektronického plynu mozné neni.

(reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

17.6.2020 v 20:16 | Nahoru | #2
assassin>
To je pravda, spož´dovací klapu neovlivníš a někdy bývá opravdu "přidušená" což má vliv hlavně na výjezdech...
Pěkné příklad je vítěz twin peaks aprilia tuono V4, který si stěžoval na slabotku při výjezdech...dojel ital s noťasem hrábl do mapy a už to jelo.
Nicméně ten commander uplatníš i v celém režimu 0-100% otevření plynu, doladíš výkyvy origo jednotky, lehkým přitopením na předstihu i dravost...apod.
Z praxe vím, že v rozsahu 0-14.000 otáček je druhá klapa otevřená při full gas při cca 8.500tis. otáček.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist