Co jsem se díval, tak většinou je radiální pumpa ve spojení s "rychlopalem", do kterého jdou ty lanka vrchem. Nevím ale, jestli to není past za pastí. Co mě jen napadá, tak když bych vložil mezi plyn a ovladač ještě rychlopal, posunu brzdo už do ohybu a nebude rovnoběžné s rukojetí, taky předpokládám, že bych musel dělat asi komplet nová lanka, bowdeny atd. atd. (nejde o to je udělat, to už jsem si párkárt zkusil, ale jen sehnat blbé bowdeny a koncovky je opruz) Moc mě nenapadá, jak to řešit. Třeba už někdo něco podobného řešil .
Dík za případné tipy.
1 reakcí na tento příspěvek Jiné vedení lanek
https://www.ebay.com...a:g:eJ0AAOSwEfVcEyMM
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N | Sammm7899 | 6 | 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |