mám trochu problém s výfukem, mám jediný homolaďák s vložkou co se dělá, kterej sice i tak dělá obrovskej kravál ale z hlediska funkce (výkon, průběh) žádnej zázrak, dbkiller ten motor hrozně škrtí a nemá smysl dělat cokoliv jinýho.
Od jistý doby je neschválený zásah do výfuku nebezpečná závada, což je na hlavu a taky jsou za to papíry půl tuším půl roku až rok v čistírně - to je samozřejmě peklo oproti nějaký nezajímavý pokutě.
Občas je vidět článek o nějaký akci na motorkáře, že nahlásili několik desítek závad na tech. stavu, a tohle mě zajímá.
Prosím o info a zkušenosti, pokud vás někde fízli prudili s výfukem a máte nějak "závadný" stroj - tj. rv 2001+, nehomo výfuk nebo vyloženě rouru od kamen, homo výfuk bez killeru, příp. upravený seriový apod. Zejména mě zajímá o co se jednalo, jestli vás táhli na stk, jestli se to předalo do správního, s jakým výsledkem, jestli kvůli takový kravině už někdo opravdu o papíry přišel atd. Jestli to byla vyloženě akce (Buchláky/Dubá....) nebo běžná kontrola, jestli výfuk dělal kravál nebo byl +- v normě a jen to nebylo homologovaný atd.
díky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reálný postih za úpravy na výfuku - zkušenosti
Číkus píše: ORV u sebe mám, ale tobě ho fízle nedám, protože se domnívám, že mi ho chceš zadržet.
FiZzeR> Dle této logiky není možné překročit rychlost. Fízla i úředníka je výhodné nasrat co nejvíc, dělají pak více chyb.
...takže ho musíš do 5ti pracovních dní odevzdat na příslušný úřad. Protože policajt pošle hlášení o "nezadrženém" ORV. Neodevzdáš, vyzve tě úřad. atakdálepropánakrále!
Tohle si může dovolit jen Číkus a pár vyvolených, normální lidi potřebují chodit do práce a starat se o rodinu. Prostě běžné ovce, jak se s oblibou říká.