globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: hledám ubytování

30.4.2020 v 22:13
ahoj kluci a děvčata mám trošku problém s tím virem chtěli jsme jet tento víkend na Šumavu, okolo lipenské přehrady a trošku prozkoumat tento kraj. Dokonce jsem měl i ubytování.... ale počasí nám to celé zkazilo. Tím pádem jsme se rozhodli, že to zkusíme příští víkend, který je taky prodloužený a má být dokonce hezky, tj od 8-10.5. Bohužel už moje ubytování není možné v tento čas zajistit a vzhledem k debilním opatřením našich představitelů je obrovský problém něco sehnat. Pokud by někdo z Vás měl nějakou možnost či tip kde by se dalo přespat, tak budu moc rád. bylo by nás sedm, z toho 3 adolescenti jako batůžky, tudíž nejsme žádná mládež, která by případnou chatku nechala po víkendu v dezolátním stavu. Jde jen o přespání, na stan je ještě zima pro ty mlaďochy. Sice moc nedoufám, že se něco podaří, ale za pokus nic nedám. Tel je 608 715 964. Bo jsme z Ostravy tak tam nemůžeme jen na jeden den a zase do večera být doma

2 reakcí na tento příspěvek hledám ubytování

1.5.2020 v 20:27 | Nahoru | #1
tel kontakt nemám ale supr lidi, dohodli jsme jak večeři tak snídani večer udělali nějakou utratu :)
jenom je divný "mají ve voliéře kocoura"" asi jiný level :)

(reakce na) hledám ubytování

1.5.2020 v 21:35 | Nahoru | #2

ZdenekH6 píše: Hele mně se líbilo za přívozem z Horní Planý hned cca 150m je vlevo hospoda a mají asi 2-3 pokoje po cca 250-300 za noc
jenom je divný "mají ve voliéře kocoura"" asi jiný level :)

Ubytovaci sluzby jsou prozatim z velke casti pozastaveny

(reakce na) hledám ubytování

2.5.2020 v 13:20 | Nahoru | #3
ZdenekH6> díky, ale hledám něco kde by se dalo ubytovat ted když je skoro všecko zavřené...