Jedná se o Yamaha Majesty 250DX 1999, poslední model DX se zadním kotoučem.
Připojil jsem analogový otáčkoměr pro doladění válečků.
A když roztočím motor v poklidu bez zátěže tak ukazuje dobře.
Ale když mu přidám do zátěže (pošlu mu víc benzínu), začne otáčkoměr jakoby vynechávat (cuká dolů stupnicí) čím víc ho nakrmím tím větší to má efekt.
Nemůže být třeba už vadná cívka že by nedokázala svíčka dát dostatečnou jiskru pro zapálení hodně bohaté směsi a tím pádem nedojde ke správnému vybití cívky?
Svíčka je Iridiovka doporučená náhrada z Partsdepot.
Předem děkuji za vaši odpověď.
Více méně jede normálně , ale nemám srovnání s jinou moto.
Jestli mi to hůře pálí možná by to i vysvětlilo trochu vyšší spotřebu oproti zkušenostem ostatní vlastníků (karburátor čistý a seřízený)
Naposledy editováno 02.06.2021 08:18:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cukani pri rozjezdu Yamaha Majesty 250 | mapy5709 | 8 | 7.3.2024 v 17:59 oioi01 |
Cinkavý zvuk od spojky Yamaha Majesty 250 | Romo511 | 10 | 7.3.2024 v 12:35 dave-lister |
Nejde do otáček, nejede víc než 65 ... Yamaha Majesty 250 | stunik | 2 | 24.7.2023 v 08:53 papiboy |
Majesty yp250 tachometr Yamaha Majesty 250 | Pluskycbr | 7 | 14.2.2023 v 15:34 denisbiker |
Zimní pneu na skútr Yamaha Majesty 250 | sonicus | 18 | 1.10.2020 v 21:13 Pedl |