1 reakcí na tento příspěvek po startu čekám delší dobu až se motor zahřeje, jinak se dus...
https://www.motorkar...ka]=Honda%20CB%20750
Velice zjednodušeně: při zahřátém motoru se benzín vysávaný z karburátoru mísí se vzduchem a rozkládá se na maličké kapičky, které se cestou do spalovacího prostoru odpařujií, kdežto u studeného motoru kapičky ulpívají na stěnách sacího traktu a neodpařují se tak dobře, tedy při otevření škrtící klapky motor vlastně zahltíme vzduchem...
Sytičem vlastně doplňujeme palivo, které do motoru za studena nedojde, je to takový malý přídavný karburátor v karburátoru... Taky tak funguje, dá se taky regulovat, ne jen ON - OFF
(reakce na) po startu čekám delší dobu až se motor zahřeje, jinak se dus...
Jinak v tomhle počasí to hold bude trvat než se takový motor zahřeje. A do té doby moc dobře asi nepojede. Od výrobce je ta motorka naladěná na nějakou průměrnou teplotu třeba 20°C. Výrobce nepočítá moc s tím že by s tím někdo jezdil když je na nule. Aby to jelo dobře i teď musel by si přetryskovat karburátor. V těchto podmínák máš díky jiné teplotě je jiná vlhkost vzduchu i tlak a s tím i jiný podíl kyslíku ve vzduchu. Ikdyž minimálně, tak už to může mít vliv na chod motoru. Ale samozřejmě je to blbost upravovat karbec teď na zimu, protože pak by zase nefungoval v létě když bude 30+ °C
2 reakcí na tento příspěvek po startu čekám delší dobu až se motor zahřeje, jinak se dus...
Mám jednu GSX 1100 ( chlazení vzduch + olej ) a i v zimě ( pokud teda není pod nulou ) na sytič chytá bez problémů, ale je fakt že tankuju ÖMV 100, po zahřátí tak 1 minutu dám kvalt a pomalejší jízdou zahřívám za jízdy.
Asi by to chtělo rozebrat karbece, všechno zkontrolovat a seřídit podtlaky a mělo by to být OK.
(reakce na) po startu čekám delší dobu až se motor zahřeje, jinak se dus...
Na mým SS900 to je zcela stejný. Nejdřív jde na volnoběh tak tak a jak se ohřívá, začnou lízt otáčky nahoru... Stahuju a rovná se to. Ale na jízdu (kdy potřebuješ mnohem víc benzínu) to není. Takže mám sytič na 1/3, motor jede ve volnoběhu 3000rpm, ale můžu i jet.
Jinak nejlíp je to ohřát jízdou... To máš za 5min plynulý jízdy už v použitelným stavu, zatímco na místě bys čekal 20min.
Tyhle věci dnes už lidi neznaj... Každej si myslí že cokoli odlišnýho od chování stříkačky je špatně. Nenech se zmást.
Tím neříkám, že nejsou dobře odladěný motory na přesný typ a velikost karburátoru, kdy to zvládá líp i tyhle stavy. Často se i během výroby měnila řada karburátorů v průběhu produkce, protože se prostě našla lepší kombinace pro daný motor.
Některý motory to prostě jako vlastnost mají.
Naposledy editováno 21.12.2019 10:04:03
(reakce na) po startu čekám delší dobu až se motor zahřeje, jinak se dus...
borysák píše: Vše jsem pečlivě prostudoval, děkuji všem, v zimě to chápu že zahřátí trvá dýl, ono to dělá v letě ,čekám asi 5minut než mohu odjet, otevřu sytič nastartuje, po malé chvíly motor zrychluje otáčky, oberu sytič, pochvíly se zase zvedají otáčky, tak znovu oberu sytič až do doby než je uzavřen uplně, motor běží na volnoběh t.j. 11000 až 12000 otáček chci odjet a udělá to hmuuu a nejedu čekám, kdybych neubral tak to určitě chcípne, když nechám trochu otevřeny sytič tak to moc řve a špatně řadi. Děkuji za odpovědi.
Na karburátorovej motorke (vlastne aj aute) je toto úplne normálne správanie keď ju pri tom rozjazde začne dusiť musíš ten sytič znova pootvoriť a ona sa rozbehne. Čím je vonku chladnejšie tým dlhšie toto hranie sa so sytičom trvá. Tie otáčky na voľnobehu máš určite o jednu nulu nižšie ako píšeš.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or | Ina32 | 3 | Včera v 12:36 krokoš |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
Označení Pneumatik Honda CB 750 | rg250 | 5 | 2.2.2024 v 20:06 ja1 |
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 | jirisis | 2 | 6.1.2024 v 20:33 jirisis |
kempy na Slovensku Honda CB 750 | rg250 | 16 | 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan |