globalmoto_kveten





Téma: 35KW v TP, moto otevřená - A3
23.11.2019 v 11:05
Zdravím,
předem se omlouvám, jestli toto tema je, ale všude jsem našel jen opak na co se chci zeptat.

Takže, mam mašinu 35KW v TP -- 35KW seškrceno v mašině.
Po zimě si budu dělat neomezenou (A3) a chci mašinu odškrtit na 57KW ale chci si nechat v TP 35KW kvůli pozdějšímu prodeji. (vím, že chci zkusit něco jineho časem)

Je s tím nějaký problem ? že v TP bude zapsaný jiný výkon ? Jinak řidičák na to mít budu.

Furt se řeší, že když se někdo vybourá a ma A2 a v TP 35KW ale mašina je otevřena, že je to strašný průser. Ale to na to nemá papíry, takhle by to mohl být problém, když by se něco stalo ? a řidič měl neomezene papíry ale prostě jine KW zapsane v techničaku
Řešilo by se i tohle ? Třeba kvůli technickémz stavu, nebo jak je tam něco skrze přes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 35KW v TP, moto otevřená - A3

24.11.2019 v 19:05 | Nahoru | #1
onderfaus> Jestli chces naprosto exaktni vyklad, nezbyva, nez najit na toto tema judikat. Pokud by mel nekdo prusvih za provozovani motorky s odstranenou restrikci bez zapisu v TP, jiste by se to uz v moto komunite rozkriklo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 35KW v TP, moto otevřená - A3

24.11.2019 v 19:52 | Nahoru | #2

vilemx píše: onderfaus> Jestli chces naprosto exaktni vyklad, nezbyva, nez najit na toto tema judikat. Pokud by mel nekdo prusvih za provozovani motorky s odstranenou restrikci bez zapisu v TP, jiste by se to uz v moto komunite rozkriklo.



Ano, máš pravdu, že by to bylo na širší debatu, ale se mnou určitě ne, protože já tomu nerozumím, jen jsem prostě napsal moji zkušenost, když jsem se o to zajímal, to co mi bylo sděleno od různých lidí z různých institucí a to jsem tady tlumočil, ani já sám nevím, jestli to je pravda. Taky jsem nepsal, že by z toho měl mít někdo průšvih, protože já sám jsem to studium onoho problému nedotáhl do konce, když se o to nakonec nikdo z policie, ani od jinud nezajímal. Takže z mých příspěvků spíše vyplývá, že by se na to mohl vykašlat a neřešit to. Takže já jsem napsal konkrétní věci. Ovšem z tvých příspěvků mi to připadá, že čerpáš jen z nějakých svých pocitů, emocí a dojmů. To je v pořádku, i tímto směrem se dá rozvinout debata a diskutovat o tom, proč třeba jak říkáš, laďák zvedne výkon a po jeho montáži nemusí být skutečný výkon zapsán a proč by měl být evidován v techničáku výkon ovlivněný jiným způsobem. Ale to je jenom polemika mezi lidmi, kteří se o nějaký problém zajímají, ale ani jeden ve skutečnosti neví, jak to doopravdy je, přitom přinejmenším já bych se to rád pro případ, že to budu potřebovat, dozvěděl, a proto jsem napsal ten svůj příspěvek, že se k tomu vyjádří někdo, kdo s tím má buď podobné zkušenosti, nebo jiné, nebo ví jak to je, protože v tom oboru dělá a já se dozvím, jestli mi tenkrát někdo kecal, nebo naopak. Ale rozvíjet diskusi na téma, proč nám to v autoškole neříkali, to se mi nechce, zřejmě tomu nevěnovali čas, neboť z nás nechtěli vytvořit odborníky na přestavby vozidel, ale řidiče. Kdyby z nás chtěli mít jiné odborníky než řidiče, zřejmě by toto téma tady založeno nebylo. Uzavírám příměří, stejně tato diskuse k žádnému kloudnému výsledku nevede.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist