zvazujem kupu 250ky, lahkej, univerzalnej. Do vyberu sa dostali zatial 3 a jedna podmienecne.
Zaujimalo by ma, co by ste brali do uvahy, na co som mozno zabudol pri review trhu a tak podobne. Ziadna shakespeare opera, len pokec.
Ucel:
- jazdim sam, pomaly, max 100 km/h
- beham len po Slovensku, nemam ambiciu ist na mesiac do Kazachstanu
- Miery 189 cm/ 93 kg
- upresnujem "kam vsude se budu drapat" - nikam do lesa, normalne cesty, nanajvys polne
Honda CRF250L - 4750 eur
- najmensia nadrz (plus 200 eur vacsiu nadrz)
- slabsie sedadlo (plus eura za ine)
- cena
+ mam XR125L a vyhovuje mi,, okrem tych par konov, co by 250ka vylepsila uplne
+ spolahlivost (review na nete, youtube videa z ciest po svete atd...)
+ dizajn
Bennelli TRK 251 - 3499 Euro
- neoverena, zatial ziadne dlhotrvajuce testy, reviews
+ najlacnejsia
+ prve testy ju chvalia
+ dojazd
Na tejto som este nesedel
Suzuki DL250 Vstrom - 3990 Eur
- vaha
+ cena o 1000 lepsie nez Honda
+ znacka
+ dojazd
+ neviem ci 2 valec radit medzi plusy ci minusy :)
A toto len tak podmienecne
RE Himalayan - 4850 Eur
- znacka, kvalita, spolahlivost
- vaha
- cena
+ testy, recenzie
+ dizajn
+ dojazd
+ jednoduchost
Dakujem
Matej
Naposledy editováno 18.10.2019 14:53:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 nova, lahka, univerzalna
A jak by se mělo vrátit možná až 100 litrů pořizovací ceny v nižších provozních nákladech už vůbec netuším.
Podle mě Tenere 700 a 390adv nejdou moc srovnávat, ty motorky jsou moc odlišný na to aby si konkurovali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 nova, lahka, univerzalna
stráťa píše: Gaseeer> Pokud hledám dobře tak uhel hlavy řízení je o proti tenerce odlišnej jenom o 0,5°. 390adv má mít 26,5°, T700 27°, CRF250L 27°, Stromek podle roku modelu 26°, F800GS 26°, 790adv 26,7°, 790advR 25,9° a výrazně offroadový AJP PR7 26,5°. Takže v úhlu řízení problém moc nevidím, jasně ta motorka nebude ostrý enduro ale úhel řízení má tak nějak v normě cestovních endur a nemyslím si že to je to co bude v terénu omezující.
A jak by se mělo vrátit možná až 100 litrů pořizovací ceny v nižších provozních nákladech už vůbec netuším.
Podle mě Tenere 700 a 390adv nejdou moc srovnávat, ty motorky jsou moc odlišný na to aby si konkurovali.
Tak to vypadá, že úhel řízení oproti Duke změnili, moje chyba.
Kolik bude státá 390 Adv.? 179? a to se bavíme o indickém Bajaju v barvách KTM. T7 za 249 je poctivá motorka s vyzkoušeným motorem. Nemluvě o tom, jak moc padá KTM na ceně při dalším prodeji. Radši bych doúvěroval a vzal pořádnou motorku než Indii
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8316 | Včera v 08:56 Deadman |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |