Díky za odpovedi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzin
Motorka z devadesatek pouzivana jen na jarni a podzimni sraz (a nekdy jen na jeden z nich) sice take po nejakem premlouvani chytla a odjezdila to, ale z niceho nic se ji totalne rozpadly vsechny gulove hadicky, ktere prichazeji do styku s benzinem.
Kamarad zase se stejnym typem motorky natankovat vysrazenou bioslozku. Po nastartovani a par stovkach metru, co mel jeste v karbecich normalni benzin, sice ztrata vykonu, ale jelo to dal. Dokud motor nevypnul a ten nevychladnul. Pak uz nenastartoval. Dodnes mam jeste doma ctyri litry etalonu???, nebo co to je za stiplavou cirou hustsi tekutinu, co jsem mu odsal ze dna nadrze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzin
P.S.: Veterána jsem uváděl jen jako příklad, jelikož málokdo má vehikl, který dva roky stál bez hnutí.
P.S. 2 Teď mi došlo, že když jsem loni prodával Ducati Srambler (ročník 1971), tak ten byl odstavenej asi 4 roky. A taky hned chytnul. Jen to odnesla svíčka. Když jsem ho pak chtěl předvést kupci, tak ta svině ani neškytla, jak jinak. S tím už jsem se taky setkal. Starý benzin a stará svíčka - napoprvé chytne OK, po vychladnutí napodruhý ani stolice. Svíčka je na vyhození a musí se dát nová. Opakovaná zkušenost. To jo, tohle je určitě důsledek rozkladu biosraček. Nicméně nádrž, kohouty, hadičky, plovákovka, trysky - vše čisté, průchozí, nezalepené, funkční....