Kdo sledujete tento model Suzuki v průběhu let, nevíte prosím, jestli každý rok na jaře jsou jiné barevné modely stromku? Podle fotek uživatelů tady to vypadá, že se ty barvy dost mění. Bude podle vás na jaře 2020 jiná barevná kolekce stromků? Nebo to Suzuki dělá jen nahodile a nic není jisté a bude to, co je letos? Ve kterém měsíci bývají nové modely na trhu?
S tím souvisí další dotaz. Koupili byste si raději novou motorku teď na podzim s tím, že jezdit nebude a možná bude levnější, nebo to nechat na jaro a mít nový model a lepší rok na pozdější prodej? Předpokládám, že by tam byl asi nějaký cenový rozdíl mezi letošní a novoroční. Jednak výprodej, podzim a jednak možné obecné zdražení na jaře. Takže koupit nyní=úspora, ano či ne?
Hloupý dotaz: ty nosiče na boční kufry, které prodávají na stromka různí prodejci jsou univerzální pro všechny kufry nebo se to musí ještě párovat, aby to k sobě sedělo? Abych nekoupil blbě.
Hloupý dotaz 2: proč se pro ten horní kufr musí ještě dokupovat jakási plotna? To ti výrobci kufrů nemůžou přizpůsobit tomu, co tam má už Suzuki? Tam přece jakýsi nosič je, ne? Nebo je to proto, že těch kufrů je pár a motorek tisíce?
Poslední dotaz je ohledně výšky motorky. Hodně se to tady diskutuje. Mám 188/90 a i proto jsem si vybral stromka, píše se, že pro vyšší lidi je v pohodě. Taky se tu ale všude píše, že existují kosti, nástavce řídítek atd., jak tu motorku ještě zvýšit. Asi mi většina lidí jako začátečníkovi doporučí motorku nejprve pojezdit nižší, jak je z výroby. Kdybych se pak ale rozhodl ji trochu zvednout, nebo jen řídítka, a udělal z ní trochu vyšší podvozek, nemění to těžiště natolik, že se na tom bude hůře jezdit? Motorka přece na zvýšení konstrukčně navržena nebyla. Předpokládám klasické ježdění asfalt/terén 90/10%.
Děkuji a prosím nebijte mne, pokud ty dotazy už tady byly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár rad k nákupu V-Strom 650XT
Tak jsem to začal zkoušet a sice z toho trochu víc bolí ruka, ale jinak než s dvěma prstama stále na brzdě už skoro nejezdím.
Díky opoře prstů oproti páčce pak budeš mít i citlivější práci s plynem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár rad k nákupu V-Strom 650XT
dundee5 píše: ynzha>
Tak jsem to začal zkoušet a sice z toho trochu víc bolí ruka, ale jinak než s dvěma prstama stále na brzdě už skoro nejezdím.
Díky opoře prstů oproti páčce pak budeš mít i citlivější práci s plynem.
No nevím. Brzdit dvěma prstama určitě, ale jezdit stále s dvěma prstama na brzdě se mi zdá zase trochu přehnaný. On navíc strom ty brzdy nemá bůhvíjaký a krizový brždění dvěma prstama je dost na hraně. Dlouho jsem s tim bojoval, zkoušel všechno možný, ale ta brzda byla furt taková tupá s dlouhým chodem. Ani pancéřky, brembo desky a odvzdušňování do aleluja nepomohlo. Právě při brždění dvěmi prsty tam nebyla vůbec rezerva a když jsem potřeboval silně brzdit tak jsem si přimačkával páčkou zbylé dva prsty na řídítku. Vyřešily to až brzdy z fároše, teď už se mi zdá že to brzdí dobře ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |