2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na STK-lehká úprava moto
*S : 1 or 2
S odkazem na obecnou větu o nesouladu reality s TP proto může technik STK subjektivně vyhodnotit jako závadu, nebo to nechat být
To je prostě důsledek privatizace této služby, kdyby zůstala STK pod státem stačilo by pár stížností a někdo by to řešil...ale máme co si zasloužíme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na STK-lehká úprava moto
CRF1000 píše: To je prostě důsledek privatizace této služby, kdyby zůstala STK pod státem stačilo by pár stížností a někdo by to řešil...ale máme co si zasloužíme
Tak tohle je fóŕ desetiletí. Prý kdyby STK byla státní Jako že kontrolu nad STK neprovádí stát??? Jako že na ministerstvu dopravy si kanceláře pronaljalo nějaké "Kontrolní oddělení, s.r.o."?
Kolem aut a motorek se motám už nějaký ten pátek a průběh TK je +- stále stejný. "Kamarádi" technika nebo majitele procházeli/procházejí/projdou i s C, naopak na blebs z ulice se dělalo/dělá/bude dělat bububu.
Naposledy editováno 11.09.2019 09:46:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na STK-lehká úprava moto
CRF1000 píše: 2stroke> ... u osobních automobilů stačí mít fyzicky jen první řadu sedadel včetně bezp. pásů, ostatní lze demontovat a nehodnotí se to jako závada... ...
Nesmysl, pokud to neni homologovane i jako dvoumistne (tzn. v TP pocet mist 2 - x), je to zavada c.5221, kategorie B - takze na mesic a nazdar.Naposledy editováno 11.09.2019 09:56:16