globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: reklamace motorky
6.9.2019 v 08:47
Zdravim potřeboval bych poradit v březnu jsem koupil Hondu cbr 1000rr r.v2012 s najezdem 25tisic km po prvnim majiteli pravidelne servisovanou v autorizovanym servisu.Ja jsem nechal na moto udelat v květnu ve 26tisicich vý měnu všech fitru,oleje a seřizeni ventilu v autorizovanem servisu honda chomutov.A od servisu jsem najel 600km a rozletěl jse mi v motoru napinak rozvodoveho řetězu a potkal se motor to vše mi bylo zděleno v honde chomutov a žě oni s tim nemají nic společneho. A ja ted nevim jak to mam řešit dal jestli s puvodnim majitelem a nebo jestli za to opravdu mužou v hondě chomutov a řešit to pravni cestou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky

10.9.2019 v 13:43 | Nahoru | #1

Tom_L píše: 25 tisíc jistě není konečná,... Kdybych koupil 7 let staré RR s 25 tisíci, určitě bych nechal udělat generálku motoru. .


Neprotiřečíš si trochu?Servisoval jsem jeden čas litrové GSXR jednoho známého.Ta motorka neznala skoro nic jiného než full gas (majitel už by holt takový),a okruh měla snad každý týden.Když končil s mými službami,měla na natočeno k padesáti tisícům a jediné co jsem našel byl jeden ventil s vůlí na hraně,ale ještě v toleranci.
Autor toho vlákna myslel,že dělá pro stroj to nejlepší,a teď chce vědět kde byl problém.
Tak jak píše Medved

Naposledy editováno 10.09.2019 13:45:01

(reakce na) reklamace motorky

10.9.2019 v 14:52 | Nahoru | #2
Anti> Určitě, tyhle motory jsou postavený právě tak, že jim provoz na okruhu vůbec nevadí. Pokud nejsou laděné, tak no problem.

Nejhorší režimy, které škodí motorům jsou: volnoběh, podtáčení, studený provoz, atd.
- V otáčkách je vše stabilní, voda a olej proudí, chladí se, dobíjí to, dobře spaluje, nekarbonuje...

A pak je tu problém nesprávné seřízení a zanedbané údržby, přejeté nebo staré oleje, svíčky, rozhrkané spojky, ventilové vůle, palivový systém, filtry....
U podvozku pak vadné tlumiče, vůle v kyvce a přepákování, v tlumiči záběru, opotřebená řetězovka.

Jakákoliv vůle způsobuje vibrace rázy do okolních dílů a zvyšuje opotřebení. Totéž platí i pro seřízení, např. synchronizace klapek, nebo vadné svíčky, vadný koš spojky atd. Laicky: pokud někde dochází ke kmitání, klepání, zatížení konstrukce se násobí geometrickou řadou, a opotřebení rapidně roste - ( dobrý příklad je vrtačka s příklepem nebo bez ) .

Dle mých zkušeností se výše popsaný zlo na motorkách co jezdí okruhy vyskytuje spíš minimálně, už proto že se na tom pak lidi bojí a zážitek jde do kopru... Problém okruhovky je hlavně v tom, že může být opadaná.
Průměr v Brně by měl být asi tak 140 km/h , což ale jde dělat tak hodinu až dvě za den a máš toho na tejden dost... A třicetkrát za rok na okruhu ( podle mě dost extrém ) by tedy bylo asi 10 tisíc km... Pro sériovou motorku nic, pokud se dělá olej tak 4 x za sezonu a nedostane velkou ránu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 617 Včera v 22:10 Ozzy_
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist