1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace motorky
No, před časem jsem se staral o dvě YZF R6 v úpravě pro třídu Supersport, dle tehdejších řádů. Supersporty měly tehdy úpravy velice omezené, v podstatě minimální, ale i přesto po mě vyžadoval výměnu šál po každých 20 hod. ( dávaly se o jednu úroveň volnější, kvůli snížení vnitřního odporu).
Obě se stavěly přímo z krabice, nové. Byly osazeny továrními kity plus další ladění u Schestaubera , což byl tehdy hodně renomovaný ladič, hlavně pro evropu superbike.
Kromě jiného z motorů byly vyndané alternátory. Omezovače kitových jednotek to pouštěly do 16000. V kitu byly jiné vačky. Ladič pak upravil úhly sedel ventilů a tvar a povrch sacích hrdel ( musel jsem odjet, žádný koukání ) . A změnil vyvážení kliky. Jinak nic. Větší zásahy byly jen v karburaci a airboxu, tam předpis nechával volnou ruku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |