globalmoto_kveten





Téma: Jak brzdí motorka
 
3.8.2019 v 08:27
Máte někdo nějaké testy, na jak dlouhé dráze dokáže zastavit motorka z různých rychlostí a typu motorky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka

25.9.2019 v 11:28 | Nahoru | #1

kerut píše: assassin> ??? ja jen od zacatku tvrdim ze soucinitel treni je zavisly na hrozne moc faktorech, ze jednim z nich je zcela urcite material/smes te pneumatiky, a ze se muze lisit smes od smesi klidne o desitky procent - a ty mi pokud si spravne pamatuju vyvracis ze jakakoliv guma bude mit ten rozdil v radech procent, a ze na smesi skoro nezalezi.. coz povazuju za nesmysl..



Ne, dosazujes si tam slova jako jakakoliv atd.. byla rec o rozdilu sportovni guma (byla rec o sportovnich litrech) a sliku a o rozdilech desitek procent a ja ja jsem tvrdil, ze mezi modernima sport pneu a slikama tak velkej rozdil neni a dosel jsem k tomu na zaklade srovnani tehle pneu na okruhu.

(reakce na) Jak brzdí motorka

25.9.2019 v 11:59 | Nahoru | #2
assassin> ehm ?

JohnnyS08 píše: ...že motorky na silničních (nezávodních) gumách jsou schopný na suchým asfaltu jednorázově zabrzdit s průměrným zpomalením 8,9 - 10,3 ms-2. A tohle prosím pokejvá všecko, od chopperů a endur na jedný straně, po ss a naháče na druhý, od lepivek typu Bridgestone S21 po nějaký turistický gumy s velkym nájezdem



najdi mi kde jsem psal ze jsou desitky procent mezi sportovnima gumama a slickama - pisu (tak nejak furt dokola) ciste obecne ze: rozdil v souciniteli muze byt v desitkach pocent podle konkretni smesi ...

OK, budeme se bavit sportovni vs okruhovej slick - tak muj odhad je klidne tech 10%, ...ale i tech "oproti beznym gumam mekkejch" smesi, s nutnosti nahrejvat na danou teplotu je vic, a logicky se lisi i mezi sebou.. (nicmene tvrda okruhova je furt mekci nez sportovni homologovana, coz samozrejme vis)

Naposledy editováno 25.09.2019 12:00:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist