2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
pokud tomu ty nebo assassin neverite, je to ciste vase vec, ja tobe ani nikomu dalsimu nepotrebuju nic vyvracet, co bych z toho mel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
kerut píše: Krejza> Krejzo, je opravdu rozdil mezi sportovnima gumama s homo na bezny jezdeni, a zahratejma, fungujicima okruhovejma smesma,.. a velkej rozdil (v souciniteli treni klidne desitky procent, a v kratsi zivotnosti jeste podstatne vetsi)..
pokud tomu ty nebo assassin neverite, je to ciste vase vec, ja tobe ani nikomu dalsimu nepotrebuju nic vyvracet, co bych z toho mel
tady nikdo netvrdi, ze mezi sportovnima gumama a slikama neni rozdil ...
tady nekdo napise, ze se da na seriove motorce a seriovejch gumach tohle zajet a ty hned zacnes placat neco o tvrdejch gumach... mezi sportovnima gumama co se davaji na litrove motorky a zavodnima gumama opravdu nejsou desitky procent rozdilu v koef.treni... to si tady neco cucas z prstu a nemas to absolutne cim podlozit
ja jezdim ted v podstate kazdej druhej tyden na okruh na zavodnich slickach a trenuju... v podstate neni tyden abych nejezdil na silnici na beznejch sportovnich pneu
ja opravdu mam srovnani. kdy jsi naposled na slickach jel? a kolik si toho najel ? ale vis to vsechno lip nez ja...
o Krejzovi ani nemluvim, ten toho natrenuje na ruznych pneu jeste vic...
jo a k tomu jizdnimu stylu na slabejch moto na velkejch okruzich nic nemas? treba, jak se strasne pleteme a ty mas pravdu s tim, ze ty casy ty slaby motorky dohanej proti seriovejm litrum hlavne tim jak vic brzdej ?
a jo, jak ses ptal nekde vedle, tak mam prudici naladu, protoze se tu rozmohlo, ze kazdej expert si vymysli nakej blabol a zacnes o ostatnich vytrubovat jak vi hovno...
Naposledy editováno 07.08.2019 16:06:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
Do top sportu se cpou strašné prachy, ale ve výsledku se hraje vždy jen o desetiny a setiny. Tuhle jsem se dostal k informaci, že na nějakém okruhu byl stroj WSBK dokonce o kousek rychlejší než stroj MotoGP. Ale z těchto peněz následně všichni profitujeme lepšími a dostupnějšími technologiemi.
Takže dnešní origo gumy, co se dávají na nové stroje, rozhodně neudělají desítky vteřin ztráty. U SS/SBK.
Jinak co se týká
to co pises neni gumama, bohuzel... (aniz bych se Te chtel dotknout)
. Od tebe tohle zní strašně vtipně.