1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
Do top sportu se cpou strašné prachy, ale ve výsledku se hraje vždy jen o desetiny a setiny. Tuhle jsem se dostal k informaci, že na nějakém okruhu byl stroj WSBK dokonce o kousek rychlejší než stroj MotoGP. Ale z těchto peněz následně všichni profitujeme lepšími a dostupnějšími technologiemi.
Takže dnešní origo gumy, co se dávají na nové stroje, rozhodně neudělají desítky vteřin ztráty. U SS/SBK.
Jinak co se týká
to co pises neni gumama, bohuzel... (aniz bych se Te chtel dotknout)
. Od tebe tohle zní strašně vtipně.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
Krejza píše: kerut> Ano, je rozdíl mezi jednotlivýmy pneu. Ty se ale snažíš tvrdit, že na současném litru je něco, s čím se na okruh skoro ani nemůže.
nic takovyho jsem teda rozhodne nikde netvrdil od zacatku tvrdim jen ze brzdny schopnosti se odviji minimalne od kvality podvozku a smesi gumy (+ mnoha dalsich faktoru), a ze proste nejde univerzalne rict motrka ze kazda brzdi tak nebo onak v rozmezi +-0,7m/s2..
BTW nevim co je na tom vtipnyho, ani jeden z nas tri marquez nebo rossi neni a nebude,.. az mi rekne rossi ze mezi silnicnima a okruhovejma gumama neni rozdil, budu to brat jako relevantni argument