1 reakcí na tento příspěvek Jak brzdí motorka
A to, co je podle tebe "zbytečně komplikovaná blbost", je ve skutečnosti nejjednodušší cesta, jak se k průběhu zrychlení dostat - stačí využít snímač ABS na nebržděným zadním kole (přední nelze využít kvůli skluzu, kterej správně zmiňuješ). Samozřejmě, má to spoustu omezení, takže pro přesnější měření se využívaj akelerometry, kde je zase třeba zajistit, aby se měřila jen hodnota zrychlení v ose pohybu (zhoupnutí na vidlích by nekorigovaný výsledky citelně rozhodilo), což lze řešit různýma cestama.
Ohledně toho zbytku tě nehodlám přesvědčovat, žij si dál v tom, že chopper má 2x tak dlouhou brzdnou dráhu co naháč...
jinak s tim merenim nevidim problem, stejne musis zmerit rychlost ze ktere brzdis, takze budes proste merit tim doplerem behem celyho brzdeni a prederivujes si to skrz cas
co se tyka zrovna choperu - tak kdyz pominu ze jich je spousta s tvrdou prdeli, a tudiz s tim nemaj sanci nejak zasadne brzdit na jakykoliv nerovnosti (psal jsem ze vetsina motorek ma teziste spis fous v predu, a ma, ale zrovna chopery ho teda maji opravdu vzadu), tak je hlavne fizionomicky skoro nemozny brzdit nejaky to 1g v zaklonu s rukama rozvesenejma nekam buhvi kam nahoru..
E:
Assassin> kdyz uz jsme nakousli tema tech akcelerometru, je to zde uplne OT (za coz se Mitovy omlouvam)
...modri uz urcite vedi pac jsme se o tom bavili pri soustruzeni vidlic ..jeste to neni odprogramovany, a uplne zejtra to nebude... ale uz je to realizovany a castecne osazeny, a to je u prokrastinatora mych kvalit skoro zazrak
+napoveda pro ty co nejsou modri, kratsi ksanda je akcelerometr na odpruzenou hmotu, delsi na neodpruzenou...
Naposledy editováno 07.08.2019 01:01:12