1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
tohle je fakt placani pitomosti, prumerny brzdny zpomaleni bude nekde od 5m/s2 (a uz na to musi bejt treba na tebou vise zminenem choperu docela vodvaha) do tech 10 (na normalnich gumach v idealnim pripade, ...a u hodne dobryho pilota) tzn podle toho kdo brzdi, jaky ma gumy, jakou maji teplotu, jak jsou cerstvy nebo sjety, jak ma nastaveny nebo rozhozeny tlumice, jakou ma vubec geometrii motorky, jakej ma pod motorkou povrch (hladsi, hrubsi, rovnejsi, zvlnnej, atd, atd..) jaku ma povrch teplotu, a jak se dotycnej zrovna vyspal....
Krejza> coze ? to zacina bejt zajimavy, vysvetli mi prosim tohle genialne revolucni tvrzeni nejak podrobneji
ja se obcas fakt divim ze se lidstvo dozilo dneska........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
Ale chápu, že nejezdíš, takže nabídnu jednoduché vysvětlení. Pokud není výkon motoru k získání rychlosti, je třeba co nejméně brzdit, aby nedošlo ke ztrátě rychlosti. Oproti silné motorce se změní takové ty srandy jako referenční body a stopa. Stejně tak to platí u cyklistiky.
Ale že by to bylo revoluční tvrzení? Asi jsi nikdy neslyšel "more gas, less brakes".