paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu
22.7.2019 v 21:31
Zdar endurákům co mají dualsporty jako já nevěděl by někdo nějaký nápad nebo radu jak zvýšit výkon (hlavně krouťák od spodu na crf 250l 2019? Dík za rady a tipy (výfuk chci nechat origo kvůli ekoteroristům, myslivcům, lesní správě, PČR, sousedům, atd... Napadl mě EJK ale nenašel jsem na model 2019 všude píšou 2017, 2018 nechci kupovat zajíce v pytli a vyhazovat peníze z okna za něco co by nefungovalo Pro rýpaly vím že 40kw to nikdy mít nebude a ostré enduro nechci kvůli financím a údržbě výkon je dostačující jen ten spodek je udušený, řekl bych že za to může evropská únie a nesmyslné euronormy

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

25.7.2019 v 22:04 | Nahoru | #1
Díky za radu bohužel mám 2019 a je dva roky v záruce tak na řezání výfuku a zvětšování průchodu vzduchu můžu zapomenout nevím co by mi v případě záruky na to řekli, ale jak jsem se obával ta rychlost rapidně klesne tady psali že ne ale selský rozum mi říká že pojede o dost pomaleji tak teď jsem úplně na vážkách co s tím možná fakt koupím to EJK a KN filtr a uvidíme to se dá dát do původního stavu v případě reklamacky . Koukal jsem na e-bay a mají tam sety i s KN akorát je tam psáno 2017-2018 mod. Tak nevím zda li na 2019 něco nepozmenili aby to fungovalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

26.7.2019 v 08:42 | Nahoru | #2

Jamesrider250 píše: Díky, ale jak jsem se obával ta rychlost rapidně klesne tady psali že ne ale selský rozum mi říká že pojede o dost pomaleji


Selský rozum ti lže! Pokud přidáš 3 zuby na velké rozetě, tak při stejných otáčkách pojedeš místo 130 - 121, ale určitě se ten motor vytočí výš, takže to pojede skoro stejně. Tedy pokud to teď nejede těch 130 v omezovači. Podívej se, kde máš šponování řetězu, pokud je ke konci, tak by to mělo vyjít i se stávajícím řetězem. Určitě to vyzkoušej, je to levná varianta zvýšení tahu. U Mita je dokonce při otevření předepsáno změnit rozetu z 38 zubů na 43 zubů, a teprve poté to jede rychleji. Motor se konečně vytočí do o tolik vyšších otáček, že to přesáhne změnu převodu do pomala a dostane se na vyšší rychlost, a to zvýšení tahu je super a zároveň to dokáže jezdit i na nižší otáčky, než předtím. Například na 6-tku jede již od 4 tisíc. Předtím to nešlo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8328 Dnes v 16:40 Deadman
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist