paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu
22.7.2019 v 21:31
Zdar endurákům co mají dualsporty jako já nevěděl by někdo nějaký nápad nebo radu jak zvýšit výkon (hlavně krouťák od spodu na crf 250l 2019? Dík za rady a tipy (výfuk chci nechat origo kvůli ekoteroristům, myslivcům, lesní správě, PČR, sousedům, atd... Napadl mě EJK ale nenašel jsem na model 2019 všude píšou 2017, 2018 nechci kupovat zajíce v pytli a vyhazovat peníze z okna za něco co by nefungovalo Pro rýpaly vím že 40kw to nikdy mít nebude a ostré enduro nechci kvůli financím a údržbě výkon je dostačující jen ten spodek je udušený, řekl bych že za to může evropská únie a nesmyslné euronormy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

26.7.2019 v 08:42 | Nahoru | #1

Jamesrider250 píše: Díky, ale jak jsem se obával ta rychlost rapidně klesne tady psali že ne ale selský rozum mi říká že pojede o dost pomaleji


Selský rozum ti lže! Pokud přidáš 3 zuby na velké rozetě, tak při stejných otáčkách pojedeš místo 130 - 121, ale určitě se ten motor vytočí výš, takže to pojede skoro stejně. Tedy pokud to teď nejede těch 130 v omezovači. Podívej se, kde máš šponování řetězu, pokud je ke konci, tak by to mělo vyjít i se stávajícím řetězem. Určitě to vyzkoušej, je to levná varianta zvýšení tahu. U Mita je dokonce při otevření předepsáno změnit rozetu z 38 zubů na 43 zubů, a teprve poté to jede rychleji. Motor se konečně vytočí do o tolik vyšších otáček, že to přesáhne změnu převodu do pomala a dostane se na vyšší rychlost, a to zvýšení tahu je super a zároveň to dokáže jezdit i na nižší otáčky, než předtím. Například na 6-tku jede již od 4 tisíc. Předtím to nešlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

26.7.2019 v 08:45 | Nahoru | #2

mito7 píše: Selský rozum ti lže! Pokud přidáš 3 zuby na velké rozetě, tak při stejných otáčkách pojedeš místo 130 - 121, ale určitě se ten motor vytočí výš, takže to pojede skoro stejně. Tedy pokud to teď nejede těch 130 v omezovači. Podívej se, kde máš šponování řetězu, pokud je ke konci, tak by to mělo vyjít i se stávajícím řetězem. Určitě to vyzkoušej, je to levná varianta zvýšení tahu. U Mita je dokonce při otevření předepsáno změnit rozetu z 38 zubů na 43 zubů, a teprve poté to jede rychleji. Motor se konečně vytočí do o tolik vyšších otáček, že to přesáhne změnu převodu do pomala a dostane se na vyšší rychlost, a to zvýšení tahu je super a zároveň to dokáže jezdit i na nižší otáčky, než předtím. Například na 6-tku jede již od 4 tisíc. Předtím to nešlo.


KN filtr ti zvýší výkon hlavně v nejvyšších otáčkách, dole se neprojeví. Ale ve spojení se změnou převodu se toho využije, takže ano, ale seřídit směs.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8328 Dnes v 16:40 Deadman
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist