v jednom z předchozích témat jsem psal o dobývání akumulátoru u BMW R 1100 S.
Povedlo se a když už jsem musel vyndat Airbox, kouknul jsem se na vzduchový filtr. Wow nikdy jsem neviděl tak špinavý filtr. Nikdy. Je tam vzducháč od firmy K&N. Na stránkách jsem nalezl, že tento filtr je možné opakovaně vyprat
("Tyto filtry jsou prací, nemusí se tedy měnit. Firma K&N poskytuje záruku na funkčnost těchto filtrů 10 let nebo 1 milion mil.").
Vypral jsem v benzinu, kolik sajrajtu z toho teklo si neumíte představit.
Ale co po umytí ? Výrobce filtru píše ("Po usušení naimpregnovat filtr olejem K&N. Nepoužívat jiné oleje než od firmy K&N.").
No po pravdě se mi nechce kupovat nějaký olej za 4 kilča. Tak se ptám, jestli můžu olej nastříkat něčím jiným ? WDčko, nebo silikonový olej, nebo rozprášit normální olej ?
Co vy na to ?
Děkuji
3 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr K&N
https://iolej.cz/cis...LVh0gOhoCshUQAvD_BwE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N
Jinak by me tedy zajimal z ceho vychazis ty , kdyz tvrdis ze ho benzinem znicil. Jsem to tedy nezkoumal, ale parkrat jsem uz bablnenym hadrem utrel benzin a nikdy se nerozpadnul.
colossus09 píše: Zajimalo by me kde se berou nazory lidi ze ti KN nici motor a ze tim zakonite ochudis smes a podobne veci...
Nehledal bych v tom zadny sofistikovany duvod - jednou to proste nejaky debil napsal v casopisu a proto to tak je.Asi neco delam spatne, mam K&N ve vsem, co ma kola a nejak se zadne niceni motoru nekona. Anebo uz to mam vsechno po smrti a to, ze s tim jezdim je jenom moje iluze ... nevim.
Co se tyce ochuzeni smesi - at uz strikacka nebo korburator, auto nebo motorka - pokud jsem pouzil nahradu origo filtru do airboxu, nemusel jsem se smesi delat nic. Doslova nic. U jedne motorky jsem prekopal komplet sani - airboxy ven a primo na karburatory univerzalni hribky K&N a ta nejela bez pretryskovani a odladeni na brzde vubec - ale s tim se pocitalo a dava to smysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N
Celé to vzniklo, že jsem rychleji jednal, než hledal na netu. Bylo to o víkend - za 1) všude zavřeno a chtěl jsem jezdit 2) nekoukl jsem se na net před tím čištěním benzínem, že by se to mělo čistit speciálníma opičíma kapkama. Takže nejdřív prolití benzínem, pak hledání, pak sypání popela na hlavu. No co, stalo se. K&N půjde do spalovny a bude nový filtr.
Naposledy editováno 12.07.2019 12:13:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní blatník BMW R 1100 S | Obdélník | 8 | 6.9.2023 v 11:40 Obdélník |
Palivo do hlinikovej nadrze [1, 2] BMW R 1100 S | dasto | 32 | 6.12.2022 v 07:55 FJRPEPA |
R1100S - krovka BMW R 1100 S | VeryAngryMan | 3 | 4.11.2022 v 16:34 VeryAngryMan |
Nabíječka - konektor do ní BMW R 1100 S | Obdélník | 18 | 30.10.2022 v 10:41 smitth |
Nepravidelný chod, cukání a zhasnín... BMW R 1100 S | Jarjik | 11 | 23.10.2022 v 03:48 finekohana45 |