jelikož u své motorky docela řeším váhu, tak jsem narazil na lithiove baterie díky kterým se dá dost ušetřit na váze. Momentálně mám Yuasu YTZ10S , která má 3,2kg a náhrada od X-raceru je Lithiová baterie 3 X-RACER má jen 900g. Máte s touto značkou někdo nějákou zkušenost? Co jsemčetl, tak těmto baterkám lithiovým obecně se nelíbí startování v zimě, že je dobrý na minutu dát klíček do první polohy, aby se rožly světla a tímse baterka trochu zahřeje a pak až startovat. Nebo model od Skyrich Lithium HJTZ10S-FP vychází cenově asi nejlíp.
Díky za postřehy
Naposledy editováno 20.06.2019 18:39:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lithiová baterie x-racer
assassin píše: RAMIR> Na ty cisla pozor - je dobre je brát s rezervou, uvádí se tam casto proud z datasheetu použitého článku a je to spis takova teoretická hodnota, je lepsi ten článek nezatezovat tim maximem co dokaze - baterka nasledne vic vydrží. Dalsi vec je, ze u lithiovek je start proud primo umernej kapacitě - tzn vic proud,vetsi kapacita - pokud pro tebe neni priorita hmotnost (okruhovka) tak se vetsi kapacita hodi, dyl to vydrží bez nabíjení pokud mas immo apod. Originální immo u ducati vybije tu lithiovku do dvou mesicu pokud motorka nejezdi. Takze v takovem pripade je dobry pri delším stání baterku odpojovat.
bude to na duka 2012, takže tam nejspíš po vytažení klíčku nic "žrát" nebude, immobilizer to nemá a přijde mi, že na roztočení toho 690 1V, si to vezme asi dost A, občas se mi stane, že začnu startovat a je slyšet jak se chytne startér a pak to třeba 2s stojí a pak se teprve roztočí, jenže jak klesne napětí, resetuje se budík a pak při běžícím motoru nabíhá znovu, nejspíš to v pohodě vyřeší nová baterka, ale i tak sem se snažil najít něco s co nejvyšším start proudem abych měl rezervu, proto se mi líbila ta s 210A, ale má jen ty 3ah no, xracer sem v tomhle typu našel se 180A a 8ah, ale po tom co si psal, že to stejně není jistota tak už nevím podle čeho vybírat
Ještě mě překvapuje, že jedna má 3ah a 210A a druhá 8ah a 180A, když si psal, že start proud je přímo úměrný kapacitě, nejspíš je u té jedné baterie ta hodnota start proudu více teoretická než u té druhé
Naposledy editováno 29.03.2020 18:02:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... | La_micka | 25 | 18.4.2024 v 13:49 strive |
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... | enduro_da | 17 | 27.2.2024 v 07:26 Sally06 |
Husqvarna SM 701, Gas Gas SM 700, K... Husqvarna 701 Supermoto, KTM 690 SMC R, Gas Gas SM 700 | Fíla-rider | 9 | 23.12.2023 v 14:52 MotoPeta |
Husqvarna 701 SM LED světlo Husqvarna 701 Supermoto | Bob_svk | 9 | 8.12.2022 v 00:05 Snowball |