A seřízení karburátoru Trysky mám o stupěň větší než bych měl mít na teplotu danou a ptám se jestli to nevadí protože mi říkali kamaradi co jezdili motocross s 125 že davají větší o stupeň větší že jí drží pod plným plynem .
Dále jsem rozdělal Karburátor pořádně pročistil a dal zpět a jedině co jsem vyčetl v manuálu že Regulační šroub volnoběžného vzduchu na 1,5 otáčky tak jsem tak nastavil a motor za studena točí krásně když brnknu za plyn ale jak se zahřeje jako kdyby se dusil a strašně dýmu ale za studena dým žádný a jediné co jsem vyčetl že se s tím taky seřizuje volnoběh a když dělám podle návodu tak motor jak kdyby nereagoval a otáčky stejné.
A ptám se na otázku proč se mi přidušuje za tepla že je tam hodně oleje,velké trysky nebo prostě se to musí seřídit na šroubu volnoběžného vzduchu jako jak pude za plynem děkuji tak každou radu
Vím jsem blbej že jsem to rozdělal a neoznačil jsem si to kde to bylo ale pozdě už
Naposledy editováno 28.06.2019 16:45:11
No a o nastavení karburátoru se v KTM manuálech píše na několika stranách dost polopatisticky, takže bych se tím i řídil. Nějaké "o stupeň větší" není relevantní - nevíme tvoje původní hodnoty, ani kolik je ten stupeň.
Tak se ptám jestli nemám dát přesněji na tu danou teplotu trysky že mě napadá že motorka se mi jako "udusí " že tam jde moc směsi (velká tryska volnoběhu )
Taky mě napadlo jestli to nedělá špinavý výfuk jestli nechce vyčistit třeba ne i to kravina když to strašně blije olej vata je rok stará nevím jak moc často se mění
Ale k věci vše jelo krásně dokud se nedrblo do toho šroubů volnoběžného vzduchu a podle manuálu nechápu jak to mám moc nastavit a na internetu psali že podle zvuku mám brát za plyn a poznám nejvyšší otáčky je to kravina ? Nebo to mám podle toho dělat
Ještě pokusím pokouknout pořádně manuál
1 reakcí na tento příspěvek Nový nikasil
Moc oleje nemusí znamenat, že ho tam dáváš moc, ale že ti přes gufero nebo dělení karterů nacucne něco málo i z převodovky. V klikovce se za studena při nízkých otáčkách olej vysráží z paliva a po přidání plynu to všechno najednou proletí válcem.
Naposledy editováno 06.05.2019 14:25:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX | ferdoo | 5 | 12.3.2024 v 22:47 ja1 |
Prosím pomôcť pri určovaní roku tej... KTM 125 SX | Djandn | 27 | 21.2.2024 v 13:35 Djandn |
Ktm sx 125 2003 tlmiče KTM 125 SX | Djandn | 2 | 19.2.2024 v 09:16 ktm525smerák |
Staršia motorka z novými plastami KTM 125 SX | Djandn | 3 | 28.1.2024 v 19:51 MalejMazel |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |