2 reakcí na tento příspěvek Prosba o pomoc Honda cb550 ventily
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosba o pomoc Honda cb550 ventily
pari píše: chlapi chci vám na závěr poděkovat za dobře míněné rady. Dospěl jsem k závěru že nastavením ventilů chyba nebude a mám podezření, možná zbytečné, že chyba bude na ose vačka - ventil. Podezření je červíček s kterým se nedá spát natož jezdit. O víkendu má bejt hnusně, budu mít čas, sundám hlavu a uvidím co dál.
Si nečítal, čo som napísal????? Čím viac do toho budeš vŕtať tým viac to posereš, to isté robí každý štvorválec, čo som robil som ti napísal , že si daj okuliare a poriadne svetlo a sleduj vačkový hriadeľ ako pri potáčaní skočí, keď povolíš kľuku a to spôsobí to cengnutie vahadla o vačku, nedáva dole hlavu , pomiešaš uloženia vačky stará motorka hlava ti skočí bo je pokrivená prehriata a čo ja viem čo ešte, nič tomu nie je , ale len do toho babri, dačo tomu isto urobíš a potom budeš mať čo robiť.. radšej choď do krčmy a sa opi, to je rozumnejšie. to ťa netrápi, že motorka fungovala pred tvojím zásahom? Do funkčných vecí sa nebabre, a škoda písať, každý svého štestí strújcem, alebo neštestí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosba o pomoc Honda cb550 ventily
Nezlob se, ale mě se spíš zdá, že chyba bude právě v tom nastavování ventilů.
Pro začátek dvě otázky:
1: máš demontovány svíčky? ( bez svíček se motorem mnohem lépe otáčí a bez komprese tam nevznikají ty " hrk sem, hrk tam" takty)
2: otáčíš motorem na správnou stranu?
Na učňáku nás seřizování ventilů u čtyřválcového motoru s pořadím zapalování 1-3-4-2 učili následující:
1: demontuj svíčky ( bez komprese se pak motorem mnohem lépe otáčí a nevznikají tam pak ty " hrk sem, hrk tam" rázy, viz výše)
2: motorem otáčej vždy na správnou stranu ( ve směru chodu, ne proti)
3: nastav 1.válec tzv. " do střihu", tzn. píst je v HÚ, výfukový ventil zavírá, současně sací otevírá ( konec výfukového a začátek sacího zdvihu) a seřizuj oba ventily na protilehlém, tzn. 4. válci ( zde jsi v tu chvíli v kompresním zdvihu, válec "pálí" a ventily jsou 100% uzavřeny)
4: pootoč o 180° a máš ve střihu 3. válec. Seřizuješ protilehlý 2. válec viz bod 3.
5: pootoč o dalších 180° a máš ve střihu 4. válec. Seřizuješ protilehlý 1. válec viz bod 3.
6: Pootoč o dalších 180° a máš ve střihu 2. válec. Seřizuješ protilehlý 3. válec viz bod 3.
7: Hotovo, 100% seřízeno. Zadeklovat a jedem!
Pokud ti to i potom bude " hrkat", tak se ventily buď přidírají, (viz příspěvky výše) ale podle mě málo pravděpodobné, nebo se ti důsledkem dotažení těch hlav povolily a přeskočily rozvody a potkává se ti to- nevím, jak to je na tvým motoru- manuál, nebo automat napínák?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
veterány [1, 2, 3] Honda CB 550 | ondrejj | 89 | 26.4.2024 v 13:14 papen |
Honda CB 550 - Nechce točit Honda CB 550 | Thiacomo | 7 | 2.4.2021 v 20:19 Eastrider |
Rovnání vidlic Honda CB 550 | Merouš | 3 | 19.2.2019 v 21:53 Merouš |
Dovoz seškrcené motorky ze zahranič... Honda CB 550 | Fojes | 10 | 12.11.2018 v 21:26 Fojes |
Honda CB 550 Four - indukční cívka/... Honda CB 550 | Adis | 3 | 14.11.2015 v 20:28 Vítězslav_Máří |