Tenhle rok budu dokončovat A a příští rok chci koupit první motorku. Je to možná brzo, ale chtěl bych mít už teď jasno jakou. Potřebuju pomoci s výběrem stroje. Moje motivace je jezdit několikrát do měsíce po čechách a jednou za rok delší trasu do zahraničí. Mám 183 cm a shazuju váhu, cílem je 90-100 kg. Takže s tímhle bych na tu motorku šel.
Líbí se mi dvouválce, ale nebránil bych se čtyřválci, hlavně aby ta motorka ze začátku odpustila nějaké chyby. Potřebuji na moto rovný posez a pohodlné sedlo a aby něco uvezla. Přemýšlel sem o kawe zr7 v kapotované variantě, nového versyse (když na něj vydělám), nebo nové hondě nc 750x. Taky sem přemýšlel o yamaze tdm 900, ale ta už mi do začátků přijde hodně drsná. Vstrom sem odstranil z fitru, nelíbí se mi.
Budu rád za postrčení, nebo nasměrování, případně tipy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní motorka pro nováčka
johnny777 píše: Z tech bavoru mam respekt. Taky mi urcite spadne a to by vic bolelo, jina moto. Zuzil sem vyber na vfr, stroma 650, cbf 600 a xj 600.
Zato když švihneš s celokapotovanou VFR nebo Stromkem, tak si fakt pomůžeš Naopak do boku čouhající válce opatřené padáky minimalizují škody při takových těch běžných položeních.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní motorka pro nováčka
vilemx píše: Zato když švihneš s celokapotovanou VFR nebo Stromkem, tak si fakt pomůžeš Naopak do boku čouhající válce opatřené padáky minimalizují škody při takových těch běžných položeních.
Záleží na typu padáku, rychlosti, povrchu a jakým způsobem to složíš....mam vyzkoušený asfalt, kostky a polní cestu vždy celokapota se slušným a nízkým nákladem na opravu
Ale tvrdit ze válce do boku a padáky jsou lepší při padu....to si myslím ze mít válce pod kapotou je lepší
Naposledy editováno 23.04.2019 17:19:02