1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S kterou začít
Frysi1 píše: VladaM> Hlavně mě jde o tu jizdu ve dvou co bude z toho nejvhodnější.
Na FZ6 se jede obstojně ve dvou.
Moje si nikdy extra nestěžovala.
Celkem pohodlné.
Madla vzadu jsou OK.
Taky jsem se nechal svézt vzadu a dobrý.
Výhodou jsou výfuky pod sedlem!
Nespálí se nohy, boty.
A když dáváš brašny, tak se taky nespálí o výfuk, který jinak často bývá z boku vysoko.
Někdo říká, že ten výfuk pod sedlem topí moc do sedla.
Já měl FZ6N 2004 v sériovém stavu a nic extra jsme nepozoroval, trošku teplejší, ale pohoda.
FZ6 a asi i ostatní Yamahy mají dost velkou rezervu ve štelování zadní pružiny.
Je tam u FZ6 celkem 7 stupňů nastavení.
Pro normálních 70 - 80 kg sólo jezdce je to na 3 nebo 4 výstupek.
Ve dvou tak asi na 6, ještě s bagáží na 7.
To třeba Kawa Z750 nemá takovou rezervu, tam je 5 pro jednoho.
Naposledy editováno 09.04.2019 14:51:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuk z litra na 800 Yamaha FZ8 N/S | Niki94 | 21 | 13.4.2024 v 23:08 yoro |
Laděné výfuky XJ600N Yamaha XJ6 Diversion | Kovanek | 5 | 22.3.2024 v 22:57 GL1 |
Nové pneu XJ6 Diversion 2010 Yamaha XJ6 Diversion | LowAndSlow | 14 | 23.1.2024 v 13:54 jandaxx |
barva Yamaha XJ6 Diversion | Luda56 | 8 | 21.1.2024 v 17:19 LowAndSlow |
Tip na Yamaha servis Yamaha FZ8 N/S | Finotus | 8 | 9.12.2023 v 20:13 Rooks |