Naposledy editováno 27.03.2019 11:59:01
1 reakcí na tento příspěvek Jaký karburátor do fichtla (tuning(
Nejedná se o "citáty", ale vlastní zkušenost.
Měl jsem kreribichovu úpravu (kerá chce, vzhledem k zkušenostem, udělat s rozmyslem - třeba šířku sání, aby byl píst v DÚ líp vedený), která by měla mít tak nejak okolo 5-6 koní...
To je asi tolik, kolik má úprava á la Stejskal 2K.
Takže by tam mohl pasovat karbec z ČZ, kerý má difuzor 18mm. A máš tam napsané aj otryskování.
Taky sem napsal, že je možné namontovat karbec jiný, ale ten ČZ má ty výhody, že je lehce seřiditelný a navíc se z něj dá, aniž by se nevratně poškodil,udělat karbec spádový.
No a když bys to tak měl, můžeš, podle průběhu výkonové křivky, ji celkem lehce ladit - na což by stačila pilka na železo.
Já sem to měl udělané tak, že kolínko směřovalo doleva dozadu tak, aby byl karbec jakž takž krytý od náporu bláta od předního kola.
Sací potrubí bylo zhruba dvakrát delší, než originál, jeho délku jsem si pokusama ověřil a dělal sem ho třikrát znova.
Maximální rychlost na silnici byla kolem 80-90, podle větru.
Trvanlivost (bronzové futro na pístním čepu) byla tak jednu sezónu.
Spotřeba kolem šesti litrů směsi 1:25.
Vše před pětačtyřiceti lety a čtyřiceti kily.
Eště se ti to zdá málo konkrétní a bez nápadů?
Naposledy editováno 01.04.2019 11:33:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr špatně startuje dusí se Jawa 50/21 Pionýr | RiderofNSR125 | 9 | Včera v 22:03 petr.machy |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |