globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak fakt mám na to jiný názor
Ahoj
Asi dost lidí naštve, když tvrdím, že motorka vážící 249 kg je dost nepraktická. Reagují na vyhlášení motorky roku 2019 = nové GS od BMW.
Jasně po technické stránce ta motorka je našlapaná jako žádná jiná - no právě a v tom je problém. Mají špičkový marketing, který nikde neříká, že kvůli těm všem udělátkám a čidlům je třeba mít perfektní přehled o servisech. Takže po strojařské stránce je to za 1. Ale za 570 tis. Kč je možné pořídit téměř 2 plnokrevná endura - v nižším obsahu samozřejmě.
Ale o tom jsem nechtěl psát. Dlouho jsem jezdil na FJR, výborná motorka = silná, pohodlná a ještě spolehlivá. Prodal jsem ji kvůli váze, manipulace na místě byla kvůli hmotnosti problém. Do zatáček - do vraceček to byla dřina. Prostě do Alp a malých ryclostí už nikdy více těžkou motorku. To platí i pro GSo, byť má velmi dobře posazené těžiště. Motorka nad 200 kg je pro manipulaci na místě pouze frajeřinkou obvykle nadupanou výkonem, který minimum lidí využije.
Dnes vidím úplně ideální obsah 650-800 cm3 s vahou do 200 kg a méně. Ideální se mi jeví něco jako Yamaha Tracer 700. Ale i ostatní značky mají, co nabídnout v těchto objemech.
Upřímně - kdyby nové Tenere 700 od Yamahy mohlo mít cestovní sedlo, tak neváhám a byl bych náramně spokojený.

Určitě jsem se pustil na tenký led, řada majitelů BMW - pseudo endur mě bude chtít roztrhal. No aby ne, kdo by si chtěl připustit, že udělal chybu? Mě překvapil mechanik BMW, když na mou otázku, “ tak jakou motorku bys koupil” mně řekl, že asi nějakého “Japonce” kvůli spolehlivosti. No ano, také jsem o GSu chvíli uvažoval. Ale nakonec jsem šel od vibrátoru BMW 800 přes super motorku Ducatti 950 k Tracerovi 900 GT. Ano měl jsem dojít k Tracerovi 700 GT. Ale i ta Ducati by byla dobrou volbou, jenže široko daleko není mechanik, který ty jejich ventily uměl seřídit.
Takže s volbou motorky roku 2019 nesouhlasím, jsem pro hodnocení praktičnosti motorky a v GSu ji až tak nevidím 🙂

A teď do mě ... 😎

Zdraví vás .... OM 🙂

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak fakt mám na to jiný názor

4.3.2019 v 12:34 | Nahoru | #1
Ventil-TP>
Tohle bude asi o koulích a né o moto

(reakce na) Tak fakt mám na to jiný názor

4.3.2019 v 12:43 | Nahoru | #2
kratkej01> Jen si to někdo nenechá rozmluvit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak fakt mám na to jiný názor

4.3.2019 v 14:32 | Nahoru | #3

kratkej01 píše: Ventil-TP>
Tohle bude asi o koulích a né o moto



Jojo, také si myslím, že zakladateli akorát chybí koule na velkou motorku, tak tu marně hledá podporu.
Ostatně o tom ve svých příspěvcích k MT09 píše, že tam kde motorka začíná být zábavná to pro něj zábavné být přestává !!??
Tak prostě ať na pořádné velké motorce nejezdí a nesnaží se ostatním namluvit, že moto nad 200kg je nesmysl.
Každý prostě preferuje něco jiného, což ještě neznamená, že to či ono je lepší. A rozhodně automaticky neplatí, že lehčí moto je i lépe ovladatelné,
snad jen při nulové rychlosti, ale o tom to přeci není.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Vibrování řídítek BMW R 1250 GS Adventure Kajatko 10 8.4.2024 v 13:26 Kajatko
ATAS vs GS nebo [1, 2] BMW R 1250 GS Adventure, Honda CRF1100L Africa Twin ... Jakub-1 54 2.4.2024 v 08:14 Bigbear
ESA R1250GSA BMW R 1250 GS Adventure Kajatko 3 18.3.2024 v 10:06 padr
Diagnostika na servis r1250gsa BMW R 1250 GS Adventure Kajatko 10 30.1.2024 v 12:24 crestik


TOPlist