Měl jsem ten samý problém na motorce a předtím jsem mohl nechat baterku v motorce 2 měsíce bez toho abych ji startoval a naprosto v pohodě lehce točila a nastartovala. Pak jsem si namontoval navigaci, kablík napojil od držáku přímo k baterii, poté jsem 14 dní nejezdil a baterka úplně mrtvá, nerožli se ani kontrolky. Podotýkám navigace v držáku nebyla. Baterku jsem nabil a po další jízdě jsem držák odpojil. Opět jsem po týdnu a půl přišel k motorce a nenastartovala, ale už se alespoň vše rožlo, nebyla tak vyždímaná. Tak jsem zjistil multimetrem odběr proudu. Odpojil jsem sice držák GPS ale v přívodním káblíku je ještě nějaká krabička a ta mi dělala ten odběr. Takže problém vyřešen, zapojeno ke světlům, které se automaticky rožnou po nastartování. Pokud je baterie opravdu dobrá což 2 roky není vůbec moc na baterku (pokud nebyl nějaký zkrat) , musí vydržet bez nabíjení úplně v klidu dlouhou dobou a úbytek proudu je zanedbatelný. Pokud to předtím bylo v pořádku a baterka se nevybíjela, jak bylo řečeno výše v tomto případě chce postupně vytahovat pojistky a zkoušet který okruh má odběr a potom se dá dělat dále.