globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K 1200 RS
 
16.2.2019 v 11:09
Zdravim, chystam se koupit (mozna) K1200RS r.v. 1999, ale nic o ni nevim, poradil by mi nekdo? Je to dobrej stroj? Mam K1000RS, s ni jsem spokojenej a vim, ze to je drzak, trochu mi chybi 6tka, to se odrazi na spotrebe. Tak bych ji chtel koupit jeste segru. Pls poradte. Popr. na co pri loupi koukat. Dik J.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1200 RS

16.2.2019 v 20:35 | Nahoru | #1
Sete> diky moc, tak to po ni pujdu. Vim, ze jsou tezky, ale jak pises, nez se rozjedes.

(reakce na) K 1200 RS

16.2.2019 v 23:02 | Nahoru | #2
Freedoom> Koukni se ke mě do profilu............mám tam popsané RS i nynější GT. Jsou v podstatě téměř shodné.......liší se jen v detailech. RS do cca 150 000km bylo docela v pohodě a přitom dostávalo neskutečnou čočku. Lítalo furt v omezovači, honilo se po okruhu, dálnice v DE několika hodinové přesuny rychlostí neklesající pod 200km/h........stupačky odřené až ke gumě, stojan zkrz - takže bylo vidět do trubky........potom jsem se rozhodl doplnit kufry a začít cestovat. ODEŠEL POSILOVAČ BRZD - jde vyřadit - přijdeš o ABS, ale chtěl jsem mít aktivní tempomat a jinak to nešlo. PRASKLO SEDLO VENTILU - takže hlava dolů a opravit. Mojí blbostí při zpětné montáži došlo k povolení rozvodového kola - takže jsem si to dal ještě jednou a přihodil k tomu 8x sací ventil Začalo sáknout gufero kliky u spojky..........už jsem to neřešil - chtěl jsem to udělat rovnou se spojkou. Jinak mě vždy dovezlo domů..........dokonce i s prasklou tlakující hlavou jsem dojel ze Švýcarska domů.......jen jsem vyhodil termostat a do kopce netahal a dálnici než začalo pršet jsem jel cca 120km/h.........při dešti spadla teplota dolů, takže stoupla rychlost na mých oblíbených 100 - měl jsem tacho v mílích
Kdyby to byla blbá motorka, asi bych po cca 5letech neskočil do její sestry. Jen tě to po zvyknutí na hmotnost bude pořád zrychlovat a zjistíš, že dle pravidel se moc jezdit nedá. Já už jí zpomalil i připojením PaVíka, ale občas na něj zapomenu .............takže až uvidíš letět za motorkou vozík, víš odkud povane vítr

Píšeš o modelu, který nemá posilovač - odpadne jedna asi největší bolest. Bohužel budeš mít model kde byly stížnosti na aerodynamiku přední kapotáže a plexiskla. Pozor ještě na model se sníženým výkonem 72kw oproti 96kw. Při normální jízdě se to ani nepozná - uškrcený model má zase větší krouťák.............staří germáni nechtěly čtyřventilovou cihlu do Káček, že se musí více točit a že chtějí dvouventil, který byl pružnější. Takže BMW se snažilo upravit motory na větší krouťák a pár těchto motorů určených pro LTčko se dostalo i do RSa.

Jezdím cestovně - svižný cesťák, který se umí pověsit v Alpách i za sporta a pozlobit - jen tě utahá na brzdách, tam musíš být dříve kvůli hmotnosti stroje. Získáš podvozkem - nedává sice velkou zpětnou vazbu, ale je neskutečně stabilní. Když chceš svižnou jízdu, pohyb levého kotníku tě nemine. Když chceš přesun, kopneš doma za 6 a pojedeš od 50 - 250km/h. Díky této neskutečné pružnosti motoru bez jediného cuknutí jsem požadoval model s tempomatem. Hodně náchylný stroj na přední gumu - ojedeš ji dříve než zadek, chce foukat dle výrobce, nebo i trochu víc. Častěji spíná ventilátor chladičů - klidně ve městě při čekání na zelenou, ale jezdil jsem i v Africe při teplotách přes 40°C a uchladilo se to.

Moc hezká motorka to není, ale je to takový dělník co nemá kromě posilovače brzd moc slabin. Technika již lety prověřená a ještě poctivý materiál. Opravíš si to doma téměř vše svépomocí - pokud alespoň víš jak vypadá šroubovák a golasada. Jestli se rozhodneš, tak ať slouží.

(reakce na) K 1200 RS

18.2.2019 v 08:42 | Nahoru | #3
Freedoom> Já bych vybíral 2001 a novější. Lépe vypadá a mám pocit, že ergonomie posedu není tak sportovní. Posilovače se neboj. Je to o udržbě. Kdo totálně zanedbával výměnu brzdové kapaliny tak mohl mít problémy. Vzhledem k opravdovému nájezdu těchto motocyklu to není žádné pravidlo. I naloženou motorku ubrzdíš nádherně jedním prstem. Tyto stroje byly ještě stavěny na dlouhověkost. Za 40000 km jsem měnil pouze kapaliny, filtry a zadní destičky. Spotřeba 4,7 - 5,7 l. 100% spolehlivost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist