globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ejektor na výfuk
zajímalo by mě, jestli to někdo zkoušel. Je to jen nápad a uspořádáni a tvar bych musel vymyslet ale třeba to už někdo dělal. Na rozdíl od vyndání db killeru by to asi bylo legální. Jistě by to fungovalo jen za jistých podmínek. Problém vidím v tom, že rychlost proudění v koncové trubce asi bude i tak dost vysoká, także by se musela nejdříve snížit rozšířením aby byla výrazně nižší než kolem proudící vzduch.
No já vím, už aby bylo jaro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

14.3.2019 v 10:12 | Nahoru | #1
se-se> Tak snímače by se teoreticky dalo napíchnout a sledovat stávající. Na zrychlení a podobné je vhodný třeba snímač MPU-6050, ale nebylo by vhodnější to řešit přes to PLC a ukládat do uložiště než sledovat online přes tablet? Během jízdy to stejně moc sledovat nebudeš a když už bys tyto data potřeboval, tak není zas tak složité to poslat na nějaký Nextion display. Každopádně to máš na nejnižší možné vrstvě, kde mezi tím nemáš žádný OS ani nic jiného, co se může chovat nečekaně a zkreslovat data.

Pokud by se ti podařilo na to napojit i výstup z těch tebou přidaných věcí, tak bys pak mohl skutečně zrušit ty displaye na řidítkách a nahradit to jedním (dokonce i snímač zařazené rychlostí), který by se dal poté ovládat třeba joystickem doplněným na řidítko.

Jak už tady zaznělo, nejen ostatním, ale i mi připadá tvé současné řešení dost nepřehledné a zbytečně rozměrné. Tímto by se to dalo vše decentně centralizovat na jeden přehledný display kde si zobrazíš jen co je pro tebe aktuálně důležité.

E. celé to můžeš řídit třeba docela rychlým stm32

Naposledy editováno 14.03.2019 10:15:35

(reakce na) ejektor na výfuk

14.3.2019 v 10:32 | Nahoru | #2
kubacech> centralizovat nějak stávající fakt nelze.
Vypínače a tlačítka stejmě musí zůstat. Pak je tam TPMS a ta jednotka tam stejmě musí zůstat. I kdyby se podařilo napíchnout uvnitř ten zobrazovač s vyslat to někam, tak co si tím pomůžu? Stejně tu hodnotu budu muset někde zobrazovat trvale - chci vidět hodnotu a ne jen alarm. Scottoiler kuchat a napichovat je fakt nesmysl. Pak už je tam jen displej od Povercommanderu a i když čistě teoreticky by to šlo, tak to dělat nehodlám - připojoval jsem už hodně přístrojů přes různý sběrnice ale vždy jsem měl k dispozici popis protokolu a hardveru. Tady nemám nic a fakt mě nestojí zato to znásilňovat. Ukazatel zařazené rychlosti je origo na tachu. Vizualizací se zabývám opět prakticky denně a tak s naprostou určitostí tvrdím, že tady prostě ne

Co by mě zajímalo by byly (ale okamžitý ne uložený) údaje o mechanických hodnotých propružení tlumičů. Zrychlení by bylo vhodný například pro kontrolu brzd, je to o něco lepší než čistě subjektivní zkoušení.

Jo a s miniaturizací ovládání si užívám dost a vím, jaký to je nesmysl. Musím se ale řídit přáním zákazníka, ovšem na svý motorce přece neudělám to, co mě jinak sere.

Naposledy editováno 14.03.2019 10:56:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist