Na pístu u 85 je 30 mth dost hraniční na výměnu celé pístní sady. Určitě kontrola proměření a 100% výměna pístních kroužků. To že motorka jede, neznamená, že je píst s válcem v pořádku. Jak se dostaneš nad toleranci vůle píst/válec cca. 0,06 (předepsaná vůle pístu je určena výrobcem pístu) dochází k nadměrnému opotřebení nikasilu válce a třeba k prasknutí pístu. Právě tohle bývá i příčina některých pilotů, že tvrdí, že nikasil v ČR nic nevydrží a píst u 125 dělají po +60 mth. Nemají potuchy jaká je vůle a pak se diví, že nikasil svléknou. Pokud předepsané vůle dodržuješ, není problém ve válci otočit např. 2x po sobě píst A a to se nebavíme o max. předepsané ovalitě válce. Prostě přesné mth na výměnu ti nikdo neřekne, ale je potřeba dělat kontroly stavu měřením a podle toho poznáš, kdy měnit. Pokud koupíš nový píst na 250 4t a válec je dobrý, tak 50 mth odjedeš určitě. Potom shoď válec a přeměř píst/válec. Když bude vše v toleranci, jezdi dále. Pokud to nebudeš honit a budeš pořád v toleranci, věřím, že 100 mth na jeden píst dáš, ale pak bych ho pro jistotu (únava materiálu) určitě stejně vyměnil. Je to prostě ostrý kros a tahle opička potřebuje banány ...........