2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
MartinNTV píše: tbiker> Dnešní technika vydrží totiž daleko víc, než si většina lidí dokáže představit.
To je dost odvážné tvrzení, zejména v době cost-cut a čtyř ekonomů na jednoho konstruktéra.
Trh sere na kvalitu, chce aby věc vydržela provoz v době záruky a to za minimální cenu. Proto se místo rozvojových řetězů dávají řetízky, proto OEM díly bouchá stejný asiat, proto se lije long life protože na delší životnost sere pes a proto elektronika ždíme z motoru maximum, protože až se vysype tak se za levno koupí novej střep.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto pro mě chopper-cruiser Výška - 176cm
Ale je moderní tvrdit, že opravdu dnes vyráběné stroje nic nevydrží. Ale nájezdy tomu neodpovídají. Viděl jsem hodně služebních aut, kde se měnily oleje po těch kritizovaných 30 000 a auta mají 300 000 km a nevypadají, že by se rozpadly. Viděl jsem hodně moderních náklaďáků, který najely půl milionu a slouží dál. Myslel jsem to tak, že třeba v osmdesátých letech Škodovka vyráběla auta, který po 100 000 km byly většinou na šrot. Dnes to není nic. Komu z vás se zastavilo auto, nebo motorka, kvůli poruše elektroniky? Ano stává se to, ale pokud by se přepočítal nájezd na počet poruch, věřte, že by bylo hned vidět, že dnešní technika je mnohem spolehlivější než ta "poctivá mechanická". Je pravda, že dnes jezdí mnohem víc lidí, auto je předmětem denní potřeby, motorka pro většinu už není dopravní prostředek. A v autoškolách už se dávno neučí, jak zacházet se spalovacím motorem, s převodovkou, se spojkou. Hodně zničených motorů a převodovek padá na vrut opravdu necitlivého zacházení. Kdo z vás tady naposled opravoval auto, nebo motorku na silnici? Dřív to nebylo nic výjimečného.