Zžij se skutečností, že pokud nemáš eroticky nalazený karbec tryskami , nebo tvůj stroj nemá rovnou erotické prádýlko od Keihin, tak to nikdy nebude fungovat stylem, vezmu za heft a čekám atomovou reakci. Karburace je projev, který spolu se 4T motorem prostě chvilku trvá. I s 2T. Musíš mít pravé zápěstí nalazeno na to, co si motor přeje. Pokud akc. pumpička maká, což zjistíš lehce po odebrání karbecu z příruby, vsazení oka před difuzor a zatažení za heft. Jakmile ti zkropí úsměv benzín, je ok. Nechá se to i odposlouchat na nasazeném karbu, že pumpuje. Pokud řešíš hlcení z nízkých otáček, je to normální jev. Je třeba dávkovat plynule. I na mé tupé babičce se to tak chová a po zvládnutí pravého zápěstí je možno využít potenciál od spodku a leze mrcha na zadek i na dvojec se spojkou a to je SM s delšími převody. snad jsem neurazil, dlouho jsem tu nebyl, tak jsem si ulevil