globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: mechanik BMW
25.12.2018 v 12:35
Ahoj,
chtěl bych se podělit o jednu zkušenost ... obrázek si každý udělejte sám.
Mám BMW K1200LT a letos na jaře jsem dával svoji motorku na opravu se závadou : uniká olej mezi motorem a převodovkou .
Byla mi dána nová spojka, všechny gufera atd. ( na dokladu bylo 15 965,-Kč ) Oprava trvala cca měsíc , já spokojen přidal 500,-Kč za dobře vykonanou práci s radostí odjel.

Bohužel jsem zjistil, že olej ve stejném místě uniká dál....
Pokoušel jsem se tedy kontaktovat mechanika který závadu opravoval, ten závadu uznal jako reklamaci a motorku si zase vzal na opravu.
Po reklamaci opravy, která trvala měsíc mi motorku vrátil s tím, že je vše opraveno. Údajně bylo potřeba znovu sundat převodovku a přebrousit víko ze kterého olej unikal.

Po ujetí pár km ale olej ve stejném místě teče dál. Pokoušel jsem se tedy mechanika znovu ( tentokrát už obtížně ) kontaktovat a řekl mu, že olej teče dál. Od té doby už na telefony, SMS ani emaily nereaguje....

Nezbylo mi tedy nic jiného, než odkrytovat motorku a podívat se kde je problém. Zjistil jsem, že olej teče v místě, kde je startér zapojený do převodovky. Bude tedy potřeba startér ven a dát na ně nové těsnění. Bohužel je tam špatný přístup, musí se tedy zase sundat převodovka...

Naposledy editováno 07.01.2019 12:27:50

1 reakcí na tento příspěvek mechanik BMW

25.12.2018 v 19:19 | Nahoru | #1
a já myslel,že BMW jen jezdí...a lidi se neznaj,protože se nepotkávaj v servisu..

(reakce na) mechanik BMW

16.6.2022 v 13:22 | Nahoru | #2
Carlo888> Ty časy, které zmiňuješ, t.j, BMW spolehlivě bez oprav jen jezdí s minimem údržby, jsou dávnou minulostí - I tato firma sáhla k metodě "osvědčené" u mnoha dalších a sice nacpala mašinu technickými nesmysly, které novodobí konzumenti zbožňují, aniž by vzali na vědomí, že čím je jakákoliv věc složitější, vzrůstá neomezená možnost poruch. Vzhledem k faktu, že motocykl již ztratil funkci dopr.prostředku a jízda na něm zůstává do značné míry sportovním prožitkem, je s podivem kolik jedinců toto odmítá a vyžaduje téměř stejný komfort jako v automobilu - vrcholem snobizmu je s velkou pompou oceňovaný tempomat a výsledkem je skutečnost, že majitel si dnes téměř není schopen vlastními silami provést ani základní údržbu, samozřejmě k velké radosti servisů. Jako někdejší velký fanda zmíněné značky a postupně majitel 3 motocyklů této značky - 1. byl typ R80 G/S/83, 2: R100 RT/88 a 3.R100GS/92 - všechny byly dovezeny nové, nejeté a i zde byl znát pozvolný úpadek někdejší vyhlášené kvality této kdysi legendární značky vyhlášené zejména svou spolehlivostí a životností. Důvodů je víc, jeden z hlavních je skutečnost, že většina zavedených a úspěšných evropských značek zanikla, v rámci nesmyslné ideje "ochr.život. prostředí" byly prakticky zrušeny motocykl.soutěže, kde kokurenční prostředí spolehlivě oddělovalo zrno od plev a konkurenční prostředí zcela zmizelo s jediným a pro kvalitu tragickým výsledkem !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výmena spätného zrkadla BMW K 1200 LT MCmilos 10 31.5.2024 v 08:51 Popcom
výkon motoru BMW K 1200 LT EmílekKapusta 14 6.5.2024 v 07:10 Marťas33
Relé startéru BMW K 1200 LT Juza26 11 28.4.2024 v 13:57 Juza26
Tempomat BMW K 1200 LT C-4 10 25.4.2024 v 14:12 Z.I.P
Problém s tempomatem BMW K 1200 LT Vana25 0 6.4.2024 v 13:49 Vana25


TOPlist