globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Palivový kohout, kotouče
Zdravím! Mám dva dotazy: Derbi Terra má z výroby pěkně blbě řešený palivový kohout, který nemá zaplavovací polohu, takže po dlouhém stání je nutné dlouho točit startérem, aby podtlak motoru držel kohout otevřený a naplnil se karburátor. Zpravidla se při tom vybije baterka a musí se nabít nebo napojit na druhou než se podaří nastartovat. Chtěl bych tam dát jiný kohout, který by umožňoval zaplavit karburátor bez podtlaku motoru. Můžu tam dát jakýkoliv kohout, který bude toto splňovat, nebo si mám dát na něco pozor? Jak moc se u různých motorek liší průměry hadiček a podtlaky v sání?
Druhá věc je, že jsem dnes při kontrole šroubů na Aprilii Pegaso našel trochu povolený všechny šrouby na obou brzdových kotoučích, všechny šly dotáhnout cca o čtvrt otáčky. Motorka nemá plovoucí kotouče, může to být tak, že jsou ne tolik dotažené schválně, aby měly kotouče aspoň nějakou vůli, nebo mají být úplně dotažené?

1 reakcí na tento příspěvek Palivový kohout, kotouče

18.12.2018 v 23:42 | Nahoru | #1
Kohout si tam dej jakykoliv a pokud ma moto srouby na kotouci maji byt utazene. Zalezi ale cim jsi to pretahoval. Jestli nejakou trubkou tak to pootocic vsechny stouby. V manualu urcite najdes moment na ktery se itahujou ale pokud nejses hovado dotahnes to na cit

Palivový kohout, kotouče

19.12.2018 v 08:14 | Nahoru | #2
urob si odbočku na hadičke podtlaku a pred prvym štartom po dlhšej dobe podtak pre kohut urobíš kludne ustami alebo injekčnou strikačkou a potom odbočku zaslepíš, určite jednoduchšie ako vymena palivoveho kohuta

(reakce na) Palivový kohout, kotouče

19.12.2018 v 08:25 | Nahoru | #3
wáca> Utahoval jsem to malou ráčnou - páka cca 10 cm. Kontroloval jsem i utažení dalších šroubů na motorce a většinou jsem s nimi takhle nehnul.

Palivový kohout, kotouče

19.12.2018 v 09:51 | Nahoru | #4
Je možné že i u tvé moto se musí šrouby na kotouč napatlat lepidlem na závity.

1 reakcí na tento příspěvek Palivový kohout, kotouče

19.12.2018 v 11:33 | Nahoru | #5
Srouby na kotoucich se lepej ..nebud psat ze VZDY, ale u vsech motorek kde jsem je menil se mely lepit. Pokud je nezalepis budou se povolovat.
Stim zaplavenim me to prijde trochu divny, tech par kapek ti tam obvykle dotece dost rychle, staci parkrat otocit, jestli spis nemas problem ze ti zustava viset plovak nebo jehla v horni poloze.

(reakce na) Palivový kohout, kotouče

19.12.2018 v 12:32 | Nahoru | #6
gugo> cece ani bych netvrdil....posledni vzduchem chlazeny bandit uz take nema kohout a polohu PRI a nez to nasaje benzit vetsinou vymlatis baterku....

Palivový kohout, kotouče

20.12.2018 v 08:45 | Nahoru | #7
Taky jsem měl vždy kotouče na lepidle, ale pak už jsem ho tam nedával, jen použil matku se silonem. Kohout můžeš obejít tím jak někdo psal, že třeba nasaješ pusou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
centrální stojan Derbi Terra 125, Derbi Terra 125 Adventure, UM Motor... ofreedom 0 6.7.2023 v 20:01 ofreedom
Derbi terra nikasil Derbi Terra 125 Pavlord 2 6.11.2021 v 10:02 ja1
Přerušovač blinkrů derbi terra Derbi Terra 125 Pavlord 1 1.11.2021 v 19:44 MarVerKev
derbi terra-doplňky a náhradní díly Derbi Terra 125 Pavlord 2 15.9.2021 v 22:49 ofreedom
Kterou motorku vybrat [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 Trail, Yamaha XT 660 Z Tenere Sportback 65 22.3.2021 v 10:52 Slávek-TDM


TOPlist