1 reakcí na tento příspěvek Givi E22N ,Kappa K22n
2 reakcí na tento příspěvek Givi E22N ,Kappa K22n
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Givi E22N ,Kappa K22n
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Givi E22N ,Kappa K22n
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Givi E22N ,Kappa K22n
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Givi E22N ,Kappa K22n
potřebuješ tolik věcí, kolik jich uvezeš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Givi E22N ,Kappa K22n
1 reakcí na tento příspěvek Givi E22N ,Kappa K22n
Problém u těchto kufrů je že sice mají papírově 22l, ale cokoliv do nich dáš z kempinkových věcí, tak máš ten kufr z půlky plný, jelikož v nich je (díky vykrojení na madlo uprostřed, zamykacímu mechanismu a nerovnoměrnému tvaru celého kufry) spousta slepých míst.
V jednom vozím oblečení (2x triko 1x "hawai košile" 2x trenky 2x ponožky 1x plavko-kraťasy 1x flésková mikinka 1x slabé dlouhé kalhoty 1x termoprádlo) + ručník + "hygienická" taštička s drobnostmi + ešuš + ta mini bomba od campingazu.
V druhém samonafukovací karimatku + spacák (pozor teplejší se nemusí vejít na šířku!) a je téměř plný. Zůstane mi volný místo tak 5cm na výšku pod karimatkou kde vozím druhé rukavice a škvírka pod zamykacím mechanismem kam akorát pasují sandále připlácnuté k sobě.
Super je otevírání z vrchu a to že v nich není moc prostor na nějaký hraní tetrisu, takže nemusíš obíhat celou motorku ve stylu - jak se to tam kur** vešlo, proč to tam nechce zalézt apod
A taky to odrazuje od vození chobotin jak už říkali nahoře.
Naposledy editováno 03.12.2018 16:56:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
prasknutý zadný blatník Yamaha BT 1100 Bulldog | doarden | 14 | 30.11.2023 v 09:34 PlusOne |
Po koupi BT1100 Yamaha BT 1100 Bulldog | Vochmelka | 11 | 7.10.2023 v 04:58 zdenysrx6 |
Bulldog prosba Yamaha BT 1100 Bulldog | MiroBabarak | 1 | 16.5.2023 v 08:34 AveKT |
Bulldog Yamaha BT 1100 Bulldog | Kapicik | 3 | 14.5.2023 v 13:52 MiroBabarak |
Zerave koleno zadného valca Yamaha BT 1100 Bulldog | doarden | 8 | 17.3.2023 v 21:20 Slávek-TDM |