globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše
Zdravím vespolek. Jsem zoufalý, prosím o radu
Jsem začínající cendurista. Chci jezdit civičit na MX tratě, proto jsem si pořídil gumy Mitas E 09 dozadu, E10 dopředu. Na cestování plánuji E07 (+). Tedy počítám s průběžným přehazováním gum podle potřeby, ale takhle ...
Samotné přehození šlo poměrně normálně - je to Mitas TL verze, takže patky tvrdé jaksviňa. Začal jsem montáží předku. Průšvih je při nahazování - pokaždé někde nějak cvaknu duši. Ta guma je tak tvrdá, že bez montpák to prostě nejde (je to verze TL, ale dušovou verzi nedělají). Stejný problém možná bude u nových M07+ (taky pouze verze TL).
Zkoušel jsem kombinovat po vložení do pláště různě nafouklou duši, aby se tam nemotala. Vždy to končí procvaknutím. Jistě, můžu s tím do pneuservisu. Ale když chytnu někde venku defekt, tak to také budu muset řešit na místě. Vím, že dělám něco špatně, ale co? Ono už dostat ventil do otvoru v ráfku je příběh sám o sobě. Mimochodem při nahazování se začíná u ventilku anebo naproti jako při shazování? Zkouknul jsem postupy jak na to na youtube. Nechápu, tam se s tím doslova neserou a jde to. Tuším, že problém bude s Mitaskou, ale musí to nějak jít, přece. Prosím o konstruktivní odpovědi. Rady typu jdi s tím do servisu, za 150 není co řešit si strčte někam, musím být soběstačný kvůli cestování. Děkuji. Petr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše

26.11.2018 v 15:04 | Nahoru | #1

dave-lister píše: V_i_c_i> A v čem je ta pneumatika jiná než ostatní?



Má kurevsky tvrdé boky a ráfek na mé M72 má klasické dráty s tím ochranným gumovým páskem nad niplema. Tedy je opravdu porod ten ventilek prostrčit skrz ráfek, protože ta pneu se nehne a prsty také ohneš jen jedním směrem.

E: A ventilek tam jen tak nepropadne kvůli tomu ochrannému pásku.

Naposledy editováno 26.11.2018 15:38:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše

26.11.2018 v 16:34 | Nahoru | #2

V_i_c_i píše: Má kurevsky tvrdé boky a ráfek na mé M72 má klasické dráty s tím ochranným gumovým páskem nad niplema. Tedy je opravdu porod ten ventilek prostrčit skrz ráfek, protože ta pneu se nehne a prsty také ohneš jen jedním směrem.

E: A ventilek tam jen tak nepropadne kvůli tomu ochrannému pásku.


Ta gumová ochrana je u každého kola s niplema ve prostřed. Pokud budeš nasazovat gumu s vloženou nafouklou duší není to takový problém.

Naposledy editováno 26.11.2018 16:35:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist