globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše
Zdravím vespolek. Jsem zoufalý, prosím o radu
Jsem začínající cendurista. Chci jezdit civičit na MX tratě, proto jsem si pořídil gumy Mitas E 09 dozadu, E10 dopředu. Na cestování plánuji E07 (+). Tedy počítám s průběžným přehazováním gum podle potřeby, ale takhle ...
Samotné přehození šlo poměrně normálně - je to Mitas TL verze, takže patky tvrdé jaksviňa. Začal jsem montáží předku. Průšvih je při nahazování - pokaždé někde nějak cvaknu duši. Ta guma je tak tvrdá, že bez montpák to prostě nejde (je to verze TL, ale dušovou verzi nedělají). Stejný problém možná bude u nových M07+ (taky pouze verze TL).
Zkoušel jsem kombinovat po vložení do pláště různě nafouklou duši, aby se tam nemotala. Vždy to končí procvaknutím. Jistě, můžu s tím do pneuservisu. Ale když chytnu někde venku defekt, tak to také budu muset řešit na místě. Vím, že dělám něco špatně, ale co? Ono už dostat ventil do otvoru v ráfku je příběh sám o sobě. Mimochodem při nahazování se začíná u ventilku anebo naproti jako při shazování? Zkouknul jsem postupy jak na to na youtube. Nechápu, tam se s tím doslova neserou a jde to. Tuším, že problém bude s Mitaskou, ale musí to nějak jít, přece. Prosím o konstruktivní odpovědi. Rady typu jdi s tím do servisu, za 150 není co řešit si strčte někam, musím být soběstačný kvůli cestování. Děkuji. Petr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše

26.11.2018 v 16:34 | Nahoru | #1

V_i_c_i píše: Má kurevsky tvrdé boky a ráfek na mé M72 má klasické dráty s tím ochranným gumovým páskem nad niplema. Tedy je opravdu porod ten ventilek prostrčit skrz ráfek, protože ta pneu se nehne a prsty také ohneš jen jedním směrem.

E: A ventilek tam jen tak nepropadne kvůli tomu ochrannému pásku.


Ta gumová ochrana je u každého kola s niplema ve prostřed. Pokud budeš nasazovat gumu s vloženou nafouklou duší není to takový problém.

Naposledy editováno 26.11.2018 16:35:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše

26.11.2018 v 16:42 | Nahoru | #2

dave-lister píše: Ta gumová ochrana je u každého kola s niplema ve prostřed. Pokud budeš nasazovat gumu s vloženou nafouklou duší není to takový problém.



Jen opakuji, že dostat duši do pneu pokud je jednou polovinou nasazená není problém. Ale následně potom dostat ventilek skrz ráfek kde se sere ta ochrana protože větší díru do ni udělat nemůžeš (není na to dost široká) už je celkem velký problém.
Samo že u nějakého širokého kola s normální pneu nebo babety to problém není, ale zrovna u 4"x19" s pneu s tvrdým bokem to je kurva problém. A pokud ne tak se opravdu zastav, rád se přiučím. A teď to nemyslím nijak zle.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist